منتديات بال مون  

العودة   منتديات بال مون > منتدى الفن والأدب > منتدى روايات عبير وأحلام > روايات المنتديات

روايات المنتديات روايات قلوب أحلام - روايات عبير الأحلام - روايات قلوب ملاذنا - روايات رومانسية مترجمة

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 31-03-2013, 01:25 PM   رقم المشاركة : 21
:: رومانس مون متفوق ::
 
الصورة الرمزية اميرة





اميرة غير متواجد حالياً

اميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond repute


روايتي الأولى : يحلمون اللي فيك يفكرون ياخدوك مني و الله لو يتجننون / كاملة



البارت الـ 15



و عند رائد



رائد



وسن يا وسن



هلا



فزي يلا خلينا نتحرك قبل ما تغرب الشمس و اتورط معاك اكتر



وسن



حسستني كلمته دي بالم حسسني اني رخيصه مرة و سرت اجري ابغى اهرب منه و ما اسمع غير صرخته و هو يقولى



وسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسن انتبهييييييييييييييييييي



اااااااااااااااااه



( وسن كانت بتجري و في قدامها حجرة كبيرة ما انتبهتلها و لمن سمعت صوت رائد حسبته بيلحق وراها و زودت



سرعتها و في النهايه اتنقلت و طاحت ع وجهها و ضرب راسها بالصخرة و سار ينزل دم ع رجولها و راسها خفيف



قرب منها رائد و هو يلعن نفسه ع غبائه طول عمره يعرف يتصرف مع البنات لكن لمن يجي عند وسن يضيع الادمي



قرب منها و لقاها تبكي و يخرج من راسها دم خفيف و رجلها مرة كتير راح بسرعه جاب مويه و شق كمه الاول



و مسح راسها و رجلها و شربها مويه بالغصب و شق كمه التاني و ربط به رجلها و شالها بين ايده و قال : تعورك



هزت راسها بلا



و كمل كلامه و قال : حنبات اليوم في الكهف و بكرة نتحرك ماشي



هزت راسها بايوا



وسن



قررت استخدم معاه اسلوب الاشارات و غير كده ناويه عليه نيه قشرا بس يستنى على



رائد



الله يستر لا يكون داه الهدوء اللي قبل العاصفه لو كان كده الله يرحمك يا رائد



جا الليل



و جلسوا يتعشوا و بعدا ما خلصوا قال رائد لوسن : راح اريح شوية و بعدها اقوم ماشي



هزت براسها بمعني طيب



و بعد مرور نص ساعه استغلت الوضع و جمعت اغراضها و سارت تمشي ع رجولها



و شوية بدها تصيح من الالم بس مسكت نفسها لا تنكشف



و سارت تمشي و بس تمشي و هي ماهي عارفه الطريق و لمن حست انها بعدت بما فيه الكفايه وقفت تستريح



و سمعت صوت خطوات وراها خافت انه يكون رائد و دعت الله انه ما يكون هو



ايش بيسوس الحلو هنا لوحده



لفت ع الصوت و انصدمت






و في مكان تاني




و بالتحديد في المستشفى



ساعه الوفاة 45 : 5



دكتور تبلغ اهل المتوفي و الا انا ابلغهم



الدكتور بتعب : لا انت بلغهم احسن يا حسام



حسام : ماشي







و في مكان تالت



ااااااه يا وائل مرة وحشتني رغم انك ما تستحق و ربي شوفتك بعد كل السنين دي قلبت موازيني كلها و كنت راح



ابدا مع طارق من تاني بس اكتشفت اني للان احبك اه يا غبي و ربي احبك موت



و راحت تتوضى و تصلى يمكن تريح من اللي فيها








و في مكان رابع



عند ايهم



فهودي حبيبي انت فينك



فسخ النظارة و سار يدور عليها و لفتته واحده و قال : انتي اللي لابسه فستان احمر



لفت و شا فت واحد يتقدملها و قالت : و انت الوسيم اللي جاي لعندي و ضحكت بدلع



اتاكد انها هي و قرب منها و باس يدها و اهدالها البوكيه و قال : اتفضلى يا حياتي



و طلعوا مع بعض ع الجناح






انتهى البارت الـ 15



1- مين داه اللي كان ورى وسن ؟ رائد لو دري ايش راح يكون موقفه منها ؟



2- مين داه اللي مات ؟



3- وعد ؟ تتوقعوا راح تكشفلنا عن ماضيها و الا لا ؟ و ايش قصتها مع طارق ؟ وائل ؟



4- ايهم ؟ راح يلاقي الشي اللي يبغاه من سارة و الا لا ؟ و ايش موقفها سار منه ؟



5- ريهام & مؤيد ؟ راح تكون بينهم حكايه والا بس موقف و انتهى ؟



حكايات & مواقف & اشياء جديده راح تسير في البارت الجاي



راح تكشفلنا عن شخصيات ابطالنا و ما ضيهم ؟؟؟







رد مع اقتباس
قديم 31-03-2013, 01:26 PM   رقم المشاركة : 22
:: رومانس مون متفوق ::
 
الصورة الرمزية اميرة





اميرة غير متواجد حالياً

اميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond repute


روايتي الأولى : يحلمون اللي فيك يفكرون ياخدوك مني و الله لو يتجننون / كاملة



البارت الـ 16



و عند وسن



و سارت تمشي و بس تمشي و هي ماهي عارفه الطريق و لمن حست انها بعدت بما فيه الكفايه وقفت تستريح



و سمعت صوت خطوات وراها خافت انه يكون رائد و دعت الله انه ما يكون هو



ايش بيسوس الحلو هنا لوحده



لفت ع الصوت و انصدمت



شافت واحد سكران يقرب منها خافت و جات بدها تصرخ



مسكها واحد من ورى و غمض عيونها و فمها و سار يجرها ع ورى و هي سارت ترفزه برجل واحده و تحاول انها



تشرد بس هو مو راضي يسيبها ماسك فيها و متحكم مرة و دخلها كهف و داك السكران لحقهم و عرف مكانهم



و كنه صحى من سكرته و حفظ المكان و سار يهرب بدوا يبلغ مو عارف يروح فين



يا ربي انا ايش جابني هنا



اصبر اكيد دولاك الحيوانين



اه يا امي سامحيني



< صحيان الغفله ^^



الله يرحمك يا يبه ما كنت قد المسوؤليه اللي اعطتني هيا





و في مكان تاني



كانت قاعده ع السجاه في اخر الليل و تبكي و تناجي ربها انه يفوق ولدها من الغفله اللي هو فيها و ربي استجاب لها



دعوتها في ديك اللحظه و فاق ولدها من سكرته




و في مكان تاني



و عند ريهام



الو



اهلين ريها احم تركي



هههههههه اهلين فيك خلود



اشبك تضحكي



خلووووووووووووود باقولك شي بس ما تضحكي



مسكت ضحكتها عشان لا تنضرب خخخ و قالت : هلا امري عيوني لك



احم احم تسلمي يا قلبي



ها ها ها عيدي ما سمعت



عصبت منها و قالت : وجع



مسكت ضحكتها و قالت : في ابليس



خلووووووووووووووووووووووووووود



ههههههههههههههههههه هلا يا عيوني شو بدك



ابغاك تجيني



خلود خطرت في بالها فكرة و قالت : تررركي طلبتك ما تردني



ريهام بتقليد : هلا امررري عيوني لك



هههههههههههههههههههه ما يلبق عليك مرة



ريهام جرحها الكلام داه ما تدري ليش هي حاولت تقلد خلود بس لمن شافت تحطيم خلود لها في البدايه شالت الفكرة من



راسها و قالت : سلام و قفلت السماعه في جهها



وي بسم الله اشبها دي دوبنا كنا حلوين



و خطرت في بالها فكرة و قالت : لا يكون من جد زعلت عشان زي كده قلتلها و هي قالتلي لا تضحكي



ماما



التفتلها امها و قالتلها : خير



ابغى اروح السوق و اخد معايا تر اقصد ريهام



امها طالعت فيها بنظرة ما طمنت خلود و لفت على التلفزيون و اشرت بيدها بمعنى روحي



اثرت في نفسها دي الحركه و قالت : شكرا و راحت جهزت الاغراض بسرعه و اتصلت ع السواق





و في مكان تاني



عند ايهم



فهودي حبيبي انت فينك



فسخ النظارة و سار يدور عليها و لفتته واحده و قال : انتي اللي لابسه فستان احمر



لفت و شا فت واحد يتقدملها و قالت : و انت الوسيم اللي جاي لعندي و ضحكت بدلع



اتاكد انها هي و قرب منها و باس يدها و اهدالها البوكيه و قال : اتفضلى يا حياتي



و طلعوا مع بعض ع الجناح



فسخت الشال قصدي العبايه و دخلت الحمام و زبطت نفسها و فته من كتفه ع قدام و بدات تفسخ قطعه قطعه



( المشهد محذوف ^^ )



خلص من اللي في يده و قالها : حبيبي



قربت منه و قالت : هلا حبيبي



رايح اجبلك عصير عشان تنتعشي



ضحكت و ادته بوسه طايرة في الهوى و هو رايح ضحك و راح



دخل المطبخ و حط عصير برتقال



و مسك القزازة اللي في جيبه و حط منها شويتين في العصير و جلس يقلبها و






رد مع اقتباس
قديم 31-03-2013, 01:27 PM   رقم المشاركة : 23
:: رومانس مون متفوق ::
 
الصورة الرمزية اميرة





اميرة غير متواجد حالياً

اميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond repute


روايتي الأولى : يحلمون اللي فيك يفكرون ياخدوك مني و الله لو يتجننون / كاملة



البـارتـ الـ 17





ايش بيسوي الحلو هنا لوحده



لفت ع الصوت و انصدمت



شافت واحد سكران يقرب منها خافت و جات بدها تصرخ



مسكها واحد من ورى و غمض عيونها و فمها و سار يجرها ع ورى و هي سارت ترفزه برجل واحده و تحاول انها



تشرد بس هو مو راضي يسيبها ماسك فيها و متحكم مرة و دخلها كهف و داك السكران لحقهم و عرف مكانهم



و كنه صحى من سكرته و حفظ المكان و سار يهرب بدوا يبلغ مو عارف يروح فين



يا ربي انا ايش جابني هنا



اصبر اكيد دولاك الحيوانين



اه يا امي سامحيني



< صحيان الغفله ^^



الله يرحمك يا يبه ما كنت قد المسوؤليه اللي اعطتني هيا



سار يمشي و هو يدور يمكن يلاقي احد في طريقه جلس يدعي انه الله ينقذه هو ع البت المخطفه




عند رائد



قام من النوم و كان بدوا يكلم وسن الا ما شافها قام بسرعه مفزوز و جلس يدور عليها لمن ما لقاها جوه الكهف



راح للسيارة و دور ما لقى فجاه انتبه ع اثار اقدام و جات في باله ع طول وسن و سار يتبع الاقدام




و عند وسن



ااااااااااااااااا سبيوووووووووووني فينك يا رائد يا ريتني سمعت كلامك



هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه



سارت تدور ع الصوت يمين و يسار و سارت تقول : الله يخليك ديني لبابا خد اللي تبغاه و الا اقولك وديني لرائد



مستعده استحمله بس ابغى رائد جبلى هو



حزن عليها بس قوى قلبه و ادالها كف طيحها في الارض



و قعد فوقها قال : تبغي رائد هاااااااااااا



اشرت براسها ايوا و هي تبكي



قعد فوقها زياده و هي سارت تصرخ من الالم و مسك شعرها و شده باقووووى ما عنده



اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه



عزوز هات الحديده



عبدالعزيز خاف ع البت بس سوى نفسه ماله دخل



ها حميتها في النار



ايوا



ما تسمعوا غير صرخه وسن و هي تقول : لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا



عند رائد



كان ماشي بيتبع الخطوات و سمع صوت صرخه و راح بسرعه يشوف ايش فيه و قابل في طريقه السكران







رد مع اقتباس
قديم 31-03-2013, 01:28 PM   رقم المشاركة : 24
:: رومانس مون متفوق ::
 
الصورة الرمزية اميرة





اميرة غير متواجد حالياً

اميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond reputeاميرة has a reputation beyond repute


روايتي الأولى : يحلمون اللي فيك يفكرون ياخدوك مني و الله لو يتجننون / كاملة



عند خلود



وصلت لريهام في غرفتها و راحت راضتها بالقوة و قالتلها تروح معاها السوق عشان بتشتري فستان لولد صاحبه



امها و بالقوة رضيت ريهام





ركبوا السيارة و وصلوا السوق و طبعا كل وقتهم حش خخخ لمن وصلوا للسوق



دخلوا اول محل ما عجب خلود شي



تاني محل تالت محل رابع محل ما في شي حلو



5 محل دخلته اتجننت ع الفساتين اللي عنده شافت فستان موف من الحرير و مرة مخصر و في فيونكه سودا في



النص مرة عجب خلود



ها ايش رايك حلو مو



عجبها بس ما علقت و مسكته من الطرف و قالت : يمشي حاله



اتفحصت خلود جسم ريهام و استغربت منها ريهام و قالت : هي في شي غلللط اشبك كده تطالعي




و عند ايهم




و مسك القزازة اللي في جيبه و حط منها شويتين في العصير و جلس يقلبها و



جات من وراه و قالت : بوووو



لف عليها و قال : اتفضلى يا حياتي



قربت منه و باست خده و قالت : تسلم حبيبي



مسكت العصير منه و جرته من يدها التانيه و






رد مع اقتباس
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML متاحة









الساعة الآن 02:11 PM.


Powered by vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd
Translation by Support-ar
منتديات بال مون - منتديات رومانس مون