صفحة بال مون على الموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك

العودة   منتديات بال مون > منتدى الفن والأدب > منتدى روايات عبير وأحلام > روايات المنتديات

روايات المنتديات روايات قلوب أحلام - روايات عبير الأحلام - روايات قلوب ملاذنا - روايات رومانسية مترجمة






الرجاء استخدام خاصية البحث أدناه للبحث في الموقع:









إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
  #9  
قديم 13-09-2012, 04:50 AM
الصورة الرمزية عشتار
:: رومانس مون متفوق ::
______________
View عشتار's Photo Album  عشتار غير متواجد حالياً
 
رواية أدهم ونور / كامله




البارت الثامن

كريم : يا ادهم قوم كده باباك بره



ادهم : بجد.. وعايز يقوم....... ( كريم مسكو وبيحاول ميخلهوش يقوم)



محمد ( والد ادهم ) : ادهم حبيبي وحشتني ( وخدو ف حضنو )



ادهم ( بيعيط جامد): بابا ماما ماتت يا بابا



محمد: قول لا اله الا الله يا ادهم ده قضاء ربنا( ومحمد اصلا ماسك نفسو بالعافيه)



ادهم : لا اله الا الله............... بس وحشتني اوي يا بابا اوي



محمد : قوم البس كده وهننزل نتمشي انا وانت زي زمان فاكر ياادهم



ادهم : ايوه يا بابا ( وحضنو اوي وقالو ): متسبنيش يا بابا انا مليش غيرك



محمد : متخفش انا مش هرجع الا بيك...



ادهم ( اتخض وقالو ) : ايه... يعني ايه



محمد : قوم البس بس وبعدين هنتكلم واحنا ماشين



ولبس ادهم ونزل مع باباه وخايف يقولو تقصد ايه بكلامك لا يكون يقصد انه ياخدو معاه



محمد : هااااا يا بطل كنت بتسالني يعني ايه كلامي ده صح !!



ادهم : هاااا كلام ايه يا بابا مش فاهم



محمد : يعني لما قولتلك مش هرجع الا بيك



ادهم سكت ومردش وبعدين قالو : بابا انا مش هسيب هنا



محمد : وانا موافق بس قولي لو سبتك هنا هسيبك مع مين .. مع عمامك اللي مفكروش يعزوني ولا خلاتك اللي قدو الواجب وخلاص عل كده........................


وبعدين ازاي ابقي عل وش الدنيا واسيبك لحد تاني..... وغير كده انت ابني وسندي مليش غيرك يشلني ولا احتاج لغريب



ادهم : بابا انا مش هسيب هنا يعني مش هسيب هنا



محمد : وانا قولتها كلمه هتيجي معايا يعني هتسيجي انا سحب ورقك وهقدمو في جامعه هندسه بالمانيا......



ادهم مش مصدق نفسو ايه الضربات اللي وراه بعض دي طب ونور ازاي هسيبها......



ورجع ادهم ومحمد عل الشاليه كانت هاله جهزت الاكل ليهم...



هاله : كتر خير يا بشمهندس محمد ادهم كان تعبنا في اكلو وشربو... ولا كان عايز اي حاجه



محمد: احنا تقلنا عليكم اوي يا مدام هاله ...



هاله: لا ازاي يا بشمهندس محمد ادهم ابني والمرحومه كانت اختي والله



محمد: انا قررت خلاص اني اخد ادهم معايا المانيا .... وبعت وسحبت ورقو من هنا



نور وقعت الميه عل طبق اكلها وقامت جري عل التواليت عين كريم متشلتش من عليها



وادهم : بابا مش هسافر صدقني ما هيحصل... وقام جري وساب الشاليه وكريم قام وراه



كريم : استني يا ادهم استني بقولك......... وبعد جري كريم ورا ادهم .. ادهم وقف وقالو:



مش هسافر يا كريم مش هسافر...



كريم : اهدي بس كده وخلينا نفكر بالعقل...



ادهم : عقل ايه ده اللي يخليني ابعد عن الانسانه اللي اخترتها عقل ايه؟؟



كريم : وعقل ايه اللي يخليك تعيش لوحدك ازاي انت هتهرج... باباك راجل محترم بجد وكبر في نظري وبان قد ايه بيحبك...



ادهم : لو بيحبني يسبني هناااا انا مش هسيب نور مش هقدر



كريم : طب اهدي دلؤتي وتعالي نرجع ممكن



ادهم : كريم انت اعز صاحب ليا ممكن اطلب منك خدمه


.................................................. ...................................



نور خرجت من التواليت وغسلت وشها : هوا فيه ايه



هاله : مفيش يا نور .. عند اذن حضرتك لو احتاجتو حاجه حضرتك ممكن تخبطو بس يلا يا نور



وخرجت هاله ونور ........... نور في دماغها ميت سؤال وحاسه ان ادهم خلاص ضاع منها



نور : ماما ادهم راح فين



هاله : ادخلي هنتكلم جوه .................. وحكتلها عل كل حاجه دارت وحصلت



نور : وادهم فين دلؤتي



هاله : مش عارفه يابنتي بس كريم معاه


وبعد صمت ودموع من نور............. قررت هاله تعرف الحقيقه من نور



هاله : نور ......... في ايه بينك وبين ادهم



نور : هاااااااا هيكون في ايه ولا حاجه انا هقوم انام



هاله : استني هنا انا لازم اعرف سبب حزنك عل سفرو وسبب تمسكو بانه يقعد وميسافرش



نور : ( مقدرتش تمسك نفسها واترمت في حضن هاله) ماما انا ... انا بحب ادهم اوي ومش هقدر اتحمل انه يمشي ويسبني



هاله ( كاي ام عاقله قدرت الموقف وقالتلها : ممكن تهدي طيب وتحكي لماما... هو ادهم بيحبك



نور : ايوه يا ماما ....



هاله : وانا لاحظت ده ........ بس مينفعش بقعد هنا انتي دلؤتي اقرب حد ليه ولازم تخلي يسافر مش تزوديه..نور حببتي اللي بيحب لازم يفكر في حبيبه قبل ما يفكر في نفسه


وادهم مينفعش بكل الاشكال يبقي هنا .... دورك انتي الوحيده اللي هتقنعو يسافر



وفجاه الباب خبط جريت نور تفتح لقتو كريم......



نور : كريم ادهم فين هااااااا



كريم : معرفش يا نور سابني ومشي وقالي ملكش دعوه بيا



نور : ايه ازاي الكلام ده... وبعدين يا ماما



هاله : طيب ادخلو خلونا نفكر



كريم : لا يا طنط بد اذنك انا هاخد نور وهنشوفو عند طنط انعام صحبت طنط هاله هخليه نور تكلمهم لان انا معرفهمش



هاله : طيب يا ولاد متتاخروش ....... كريم نور ترجع معاك متسبهاش هاا



كريم : متخفيش يا طنط



نور خرجت مع كريم وبتبصلو اووي.................



كريم : بتبصيلي كده ليه !



نور : كريم ادهم فين



كريم : وانا اش عرفني بقولك سابني



نور : وانا واثقه انك مستحيا تسيبو



كريم : اهو اللي حصل انزلي بس انزلي



ومشي كريم ونور........ نور قلقت ووقف وبصتلو



نور : كريم احنا رايحين فين



كريم : ممكن تسكتي . بسسسسسسسسسس اقفي هنا



كريم : انت فين...



ادهم جه من وراه نور وقالها : نور وحشتيني



نور لفت وقالتله : انت كنت فين ... وبشتغلني انت كمان وتقولي جاسي



ادهم : متزعليش منو انا اللي قولتلو يعمل كده



كريم : ما ينوب المخلص الا تقطيع هدومه.... انا هسيبكم وشويه وهجيلك



ادهم : لا يا كريم خليك..... نور اللي هتقولي عليه همل بس لما اتاكد انه جواكي


اسافر ولا لأ



نور سكتت وتماسكت: اه عايزاك تسافر



كريم وادهم بصو لبعض وسكتو شويه



ادهم : نور انتي بتتكلمي جد....عوزاني اسافر



نور : اه سافر ... وافهم كلامي... انا عشان بحبك يا ادهم مش عايزه قصة مامتك وباباك اكررها


انا مش هتخلي عن امي ولا هقف قدامها ولا اتحدها انا هاخدك قدام الدنيا كلها وكل اهلنا يكونو راضين... لما هتاخدها عافيه مع باباك ممكن يسيبك ويسافر ممكن لكن يوم ما تقولو عايز دي هيقولك مليون لا... لأ يا ادهم انا مش عايزه كده... ثانيا باباك بيكبر ليه الغريب يمسك شغلو وفين انت...... ولا رايك ايه يا كريم قول حاجه



كريم : انا محايد يا نور والقرار ليكم والحالتين ربنا يعلم كل واحد فيكم غلاوته ايه *_*



ادهم : هسافر يا نور .... هسافر



نور : بتحاول تمسك نفسها ومش قادره واول ما حست انها هتدمع لفت وقالت : طيب يلا نرجع ونفرح باباك



ومشت نور وادهم جري مشي جمبها كريم من وراهم فعلا مضايق انهم هيفترقو غريب حب كريم ده !!!!!!!



وصل ادهم وبيحضر شناطو بياخد كل حاجه حلوه هتفكرو بنور صورهم وكل حاجه ووهو ماشي طلب من بابا يسلم عليهم



خبط عل البـــــــاب..... هاله فتحت



هاله : ادهم حبيبي خلاص هتمشي وتسبنا ........ جريت نور ووقفت



نور : هتسافر خلاص


هاله راحت تسلم عل محمد والد ادهم



ادهم : نور انتي اللي خلتيني اسافر ولسه بسالك لو مش عايزه والله ما هسافر



نور : لا سافر يا ادهم بس لازم اكلمك كل يوم لازم



ادهم : اكيد يا نور..


نور مسكت ايد ادهم وكتبت عليها رقمها وفتحت سستت الشنطه وحطتلو حاجه



نور : اول ما تركب الطياره اقرها وكلمني متقوليش رقمك انا هعرفو اول ما تتصل.... استني هلبس واجي اوصلك



كريم تدخل : لاااااا ابوس رجلك مش عايزنها مناحه انا هوصلو وانتي كفايه عليكي هنا



ادهم : مظبوط يا كريم ....



نور : ايه اللي مظبوط انا لاازم اجي معاكم



ادهم : اسمعي الكلام بالله عليكي عشان متطئش في دماغي ومسافرش



وفتحت نور في العياط ادهم بحاسس انها من جواها حاجه تانيه



ادهم : بالله عليكي يا نور اخر مره اسافر ولا لأ



محمد : يلا ادهم مع السلامه يا نور



نور مسحت وشها ومردتش عل سؤال ادهم وراحت تسلم عل عمو محمد



وكريم شد ادهم ونزلو وهاله خدت نور في حضنها وفتحت في العياط ومقدرتش تمسك نفسها



كريم : لاااا مفيش رجاله بتعيط الرجاله بتلطم بس ههههههههههه



ادهم : ههههههههه هتوحشني اوي اوي يا كريم مش هوصيك نور في عينك



كريم ( في سرو بتوصيني عل مين دي حياتي) اكييييييييد يا راجل متخفش مش هشغلها رقاصه



ادهم : ههههههه انا كده اطمنت عليها



كريم : متخفش نور في عنيا



وصل كريم ادهم ولقي تلفونو بيرن لقاها طنط هاله .......... طيب امشي انت بقي يلا



ادهم حس بحاجه : مين اللي بيتصل!!!



كريم : هههههههههه هبقي اكلمك واحكيلك ده حبي سلاااااااااااااام رقمي سيفتهولك



سلااااااااااااااااااااااااام



ادهم حس ان في حاجه جه يجري ورا باباه نده عليه وقالو يلا يا ادهم



كريم : الوووووو في ايه يا طنط.......... ايه انا جاي حالاااااااااا

نهاية البارت


التوقيع

****

 
 
رد مع اقتباس
 
 
   
  #10  
قديم 13-09-2012, 04:51 AM
الصورة الرمزية عشتار
:: رومانس مون متفوق ::
______________
View عشتار's Photo Album  عشتار غير متواجد حالياً
 
رواية أدهم ونور / كامله




البارت التاسع


_________

ومشي كريم وادهم حاول يروح وراه والده وقفو وقالو : مش تسلم يا ادهم...



لف ادهم لقي جاسي ومامتها وباباها استغرب وافتكرهم جاين يسلمو عليه...



جاسي : مالك مبلم كده يا دودو احنا هنسافر معاكم


ادهم اتصدم وخاف ومش عارف يرد ولايكلم خايف وقلقان وحاسس بان في حاجه غلط


وجه وقت الرحله وطلعو الطيــــــــــــــــــــاره

.................................................. .................................................



كريم اول ما وصل القريه دخل جري ومخدش نفسو وطلع وخبط هاله فتحتلو...



هاله ( بتعيط): الحقني يا كريم نور مش بتنطق



كريم دخل وخد نور ونزلم كلهم وراحو عل المستشفي......



كريم لقي الدكتور خرج....... دكتور طمني في ايه ممكن نشوفها



الدكتور : متقلقوش هيا كويسه كل ما في الموضوع جالها حالة هبوط مفجاه وعشان كده اغمي عليها انا ادها مهدئ وكلها ساعتين وهتفوق بس مش هتخرج قبل يومين لما نتاكد من سلامتها



هاله : الحمدلله بس انا لازم ادخل اقعد جمبها مش هكلمها والله



الدكتور : اكيد ممكن تدخلو .......... نــاديه ( مساعدة الدكتور) دخليهم وعينك عليها



ناديه : امرك يا دكتور......... اتفضلم



دخل كريم وهاله وقعدو جمبها .........................



--------------------------------------------------------



تعالو نشوف ادهم عمل ايه.........



ركب ادهم وشنطة اليد بتاعتو كان فيها جواب نور فتحو لقي في اي بوت وجواب رحته جميله



فح الجواب وبدأ يقراه وكان مكتوب فيــــه.............



( حط الايبوت في ودنك واسمع الاغنيه دي اول............ ما تفتح الجواب


حطيه في ودنك اسمعها بقي واقري كلامي


انت دلؤتي اكيد ركبت الطياره اربط الحزام ايوه شاطر كده الاغنيه بدات هاااا


ركز في كلامي وبعدين ابقي اسمعها..... انت زعلان مني اوي وانا متاكده عشان مكنتش متوقع اني اقولك سافر........ وانت مش متوقع انا عامله ازاي دلؤتي بس عشان خاطري متعيطش..... انا عايزاك تكلمني بص عل ايدك اكيـــــــد الرقم اتمسح ههههههههه



فعلا ادهم بص لقي رقمها اتمسح.........


رقمي هتلاقي في اخر الورقه سيفو عل طول بقي ..... ادهم انت هتوحشني اوي ومش عارفه لو كنت هشوفك تاني ولا لأ بس الاكيد اني يوم ما هشوفك مش هسيبك تروح من ايدي صدقني ........... ادهم اول ما توصل كلمني هاااا عارف لو نسيت هزعل وهتعب اوي ومش هزاكر....... متخفش عليا انت وخد بالك من نفسك ........... لا اله الا الله)))







ملحــــوظه : ا نــــــــ ا بــــــــ حـــــ بــــــ كـــ



وقفل ادهم الجواب واغنيه شغاله في ودنو ودموعه بتنزل من غير ارداته وحاسس هو كمان انه ممكن ميشوفش نور تـــــــــــــاني .......


-----------------------------------------------------------------------------



في المستشفي>>>>.



كريــــــــــم : نـــــــــور نور وقام يجري يا طنط انتي فين يا ناديه نادي مدام هاله



ودخل القوضه نور انتي شيفاني



فاقت نور وبصت عل كريم...... ولفت وشها وبدات في العيط


كريم لف الناحيه التانيه وقالها : وبعـــــدين معاكي يا نور انا قولت انك اقوي من كده


......... مش هتردي عليا برضو طب ايه رايك لو ادهم اتصل مش هخليكي تكلمي



نور بصتلو وبتعيط اوي.........



كريم : نور انا يوم ما كنت تعبان والدنيا سوده قدامي كنت انتي اول حد يوريني النور والحياه



عشان خاطري تمسحي دموعك عايزينو لما يتصل ميحسش انك تعبانه



ودخلت هاله وحضنت نور اوي : كده يا نور كده يا حبيبة ماما عايزاني اموت من الخوف عليكي


هو انا وانتي لينا غير بعض ...... هاااااا




دخل الدكتور : من فضلكم يا جماعه من فضلكم سيبوها دلؤتي



ونور مفتوحه في العيط ومش بتنطق( حالتها وحشه اوي )



وادلها حقنه مهدئه وخد هاله بره عشان يكلمها



كريم جر كرسي وقعد جمبها لحد ما تروح في النوم



كريم : انا عارف انك بحبي واوي كمان بس كنت متخيل انك يهمك يوم ما يرجع يلاقيكي كويسه


تفتكري حالتك دي يعني لما تدهور ويرج يلاقيكي تعبانه ده نتجيته كويسه..........



>>>>>>>>>>>>>>وراااااااااااحـــــــــــــــت نـــــــــــور في النــــــــــوم



.................................................. ..................



وعدي اول يوم وطبعا ادهم لسه في الطياره والهاندفري في ودانو وبيكرر في الاغنيه مره واتنين



جاسي جت قعدت جمبو ......... جاسي : ادهم..... ادهم.... شدت الهاندفري


ادهم بكلمك..........



ادهم ( بعصبيه) : في ايه عايزه ايه اسمعي اللي هقولك عليه بالحرف ومن هنا ورايح


في حدود في الكلام حدود في التصرفات حدود حتي في قعدتك جمبي فهمتي



جاسي اتحرق دمها وقام من جمبو ورجع محمد قعد جمبه تاني



محمد : مالك يا ادهم مش بتنطق من ساعة ما ركبنا



ادهم : بابا انت طلبت طلب ونفذتهولك انا مالي مليش بقي دي حاجه ترجعلي ومحدش له دوه بيا



محمد : انت اتجننت يا ولد انا ابــــوك كلمني كويس



ادهم : بابا ارجوك انا فيا اللي مكفيني وذيـــــــــاده ارحمني....... وحط الهاند فري وبص في الشباك وقال في سرو : يـــــــــاتري لسه بتعيطي يا نـــور !!!!!!!1



.................................................. ...........................



في المستشفي>>>>>>>>



نور فاقت عل كلمه واحده : كريــــــــــــم كريــــــــــم هاتلي ادهم كريـــــم



كريم جه وقف جمبها وقالها : نور انا جمبك اهو ...... يا دكتور ليه حالتها كده انا قلقان



الدكتور : واضح ان نفسيتها ضعيفه وبتتاثر باي عامل او ضغط خارجي



هاله ( قلقانه اوي ) : طب احنا ممكن نخدها امتي



الدكتور : بكره الصبح بالكتير اوي



كريم فضل قاعد جمب نور لحد ما فاقت وبدا في محاولات فشل انها تاكل



وفجاه التلفون بتاع نور رنـــــــــــــــــــــــــ


_________________________

التوقيع

****

 
 
رد مع اقتباس
 
 
   
  #11  
قديم 13-09-2012, 04:52 AM
الصورة الرمزية عشتار
:: رومانس مون متفوق ::
______________
View عشتار's Photo Album  عشتار غير متواجد حالياً
 
رواية أدهم ونور / كامله




البارت العاشر
وفجـــاه تلفون نور رن........



نور بصت عل التلفون وبتحاول تقوم عشان تجيبو



كريم مسك التلفون وقالها : مفيش تلفون الا لما تاكلي.....



نور : كريــــــــتم هات التلفون



كريم قرب بالتلفون للشباك : والله لا هرمي لو ما اكلتي جزء من الطبق ده يلا يا طنط



التلفون خلص اول رنه ونور بدات تاكل ورن اني ........



كريم: متحسسهوش انك تعبانه انتي فاهمه...



نور شدت منو التلفون وبلعت الاكل : الووووو ....... ايوه



ادهم : نووور انا قلقت عليكي نور مكنتيش بتردي ليه



نور : اصل كنت بتغدي ......وهتبدا تعيط.... مسكت نفسها وقالتلو : انت كويس



ادهم : لا طبعا يا نور مش كويس خالص من غيرك... انتي كويسه



نور ( بتحاول تخبي) اةةة كويسه متخفش عليا انا هنا مبوسطه وبتغدي معاهم وكريم


ده احنا حتي هندخل السنما بليل...... سمعت الاغنيه



ادهم حاسس ان نور بتكدب: يارب دايما تكوني بخير ......... اة انا مش بسمع غيرها


وبدا يعيط ويقولها .... نور انا مخنوق من غيرك اوي نور انا بحبك



نور حست انها هبدا تعيط ادت التلفون لماماتها........



هاله : الووو ازيك يا ادهم يا حبيبي انت بخير



ادهم : هااا امال فين نور يا طنط؟؟!!



هاله : مفيش اصل انا عماله اقولها ادهولي مش بتسمع الكلام فخدتو منها....



ادهم : امممممم انا بخير يا طنط انتو كويسين



هاله : متحملش همنا احنا كويسين ادهم خد بالك من نفسك واول اجازه تجلنا



ادهم : اكيد يا طنط ده انا هكلمكم كل يوم



هاله : خد كريم معـــــــاك



كريم خد التلفون بره



كريم : ازيك يا ولا والله وحشتني



ادهم : وانت كمان والله محتاجك جمبي يا كيمو بس اكيد نور محتجاك اكتر ...



كريم : انت راجل يا ادهم وبالله عليك اعمل كل جهدك انك تنزل الاجازه الجايه وزاكر وكلم نور كل يوم متحسسهاش انك بعيد



ادهم : اكييييييد ده اقل حاجه.... بس هيا كويسه



كريم : متخفش انا جمبها ومش هسيبها خلي بالك من نفسك بس



وقفل كريم وادهم التلفون وبات نور في تحسنات وكل ما ادهم يتصل يجري كريم عل التلفون


ويقف جمب الشباك هههههههههههه تهديد لنور هانـــــــم



---------------------------------------------------------------------------------



وف يوم من ايــــــــــام ربنا


>>>>>>>>>>>>>>>>>>



نور : كريم انت قدمت في علوم زي ما قلتلي.......



كريم : ( بيحاول يداري ) هاااااااا بقولك ايه ما تيجي نروح نلعب راكت انا بحبه اوي



نور : وقفت وبدات تتعصب : كريم بسالك تجاوبني انت كان حلمك تدخل علوم



كريم : تمام وابويــــــا ؟؟



نور : يعني ايه؟؟



كريم : يعني مين يشيل شغل ابويا بقي اجيب واحد غريب مثلا..... انا نفسي امشي المساعد بتاعو اول ما امسك الشغل لاني مش مرتاحلو



نور : افهم من كده انك قدمت في تجــــــــــاره ؟؟؟



كريم ( بعد عشان حس انه هتمسك جردل الميه وتكبو عليه ) اةةةةةةةةةةة



نور جريت وراه وضرب فيه وكبت الميه عليه وهوا يضحك وهاله مبسوطه انها شيفه نور مبسوطه



كريم : خلااااص والنبي السماح



نور : ابداااا ازاي تعمل كده من ورايااا


ونور كمان كانت بتضحك اوووووي


كريم عل قد ما كان حاسس ان نور في كتير اوي مزعلها جواها بس كان مبسوط انه قدر يضحكها


وجيت عليه ووقعته في الارض وتضحك......


كريم ال يعني مثـــل ان رجلو بتوجعو000




كريم : اةةةةةةةة رجلي يا نور شديني



نور : ههههههههههههه احسن



كريم : مش قادر يا نور بموت من الوجع ( ممثــــــل اوي )



نور زي العبيطه صدقت ومد ايدها ومسك كريم ايدها وقام وبص في عنيها ومرضاش يسيب ايدها



نور : ( بابتسامه ) انت هتصاحبني سيب ايدي بقي



كريم : نور انا عايز اقولك عل حاجه



نور : امم طيب سيب ايدي وقول



كريم حس ان غلط لما مسك ايدها وقالها : اســف مقصدش



نور : هههههههههه عليا انا قول بقي



كريم : نور انـــــــا ب........... ولسه مكملش كان تلفون نور بيرن



نور : ثواني جيالك ده اكيد ادهم



جريت نور عل التلفون ووقفت بعيد وقعدت تكلم ادهم..... كريم حس انه كان هيغلط غلطة عمرو


لما كان هيقولها انه بيحبها وانها كانت ممكن تبد عنو وتسيبو



كريم : ياااااااااااااا ده انا كنت هبوظ كل حاجه



نور : كريـــــــــــم خد كلم ادهم



كريم : ازيك يا ادهم



ادهم : اقف بعيد عن نور



كريم : حاضر....... خلاص اهو خير



ادهم : مصيبه وحطت فوق دماغي بابا رافض اني انزل اي اجازات.. اعمل ايه



كريم : اهدي بس وانت كلمتو دلؤتي ليه



ادهم : مش عارف بس انا محتاج ارجع



كريم : اهدي كده والامور هتمشي وسيبك من الموضوع ده دلؤتي ولو جبت تقدير كويس هيفرح واكيد هينزلك......



وقفل كريم مع ادهم ورجع لنــــور.........



نـــــور : كل ده كلام اتكلمتو في ايه بقي كل ده........



كريم بيحاول يداري : ملكيش دعوه دي اســــــــرار ايش اخششك



نـور : اةةة طيب قول بقي كنت بتقول حاجه ولما جه التلفون قاطعتك



كريـــم : هوا الكحك بيتاكل بعد العيد



نور : لا طبعا اشمعني



كريم : اهو خلاص لو كنتي سمعتيني كنت قولتلك



نور : تصدق ان رخم ومش هكلمك...



كريم : لا مقرش عل لوية البوز دي.... مفيش كنت عايز اقولك نفسي ندخل السنما ايه رايك



نور : موافقه طبعااااااااااا يا ماما يا ماما



كريم : ايه البت العيله دي يخربيتك دي هتقولها يا نوووووور يا نوووووووووووووووووور



نور : ماما كريم هيدخلنا السينما



هاله : ومالو ندخل



كريم ( بيبلع ريقه) : لو مش هينفع يا طنط خلاص بلاش



هاله : لا حبيبي ومالو ندخل مفيش مانع



كريم في سرو : دي ما صدقت



نور : وهتدخلنا فيلم ايه بقي



كريم : رعـــــــــــــــب



هاله : لاااااااااا انا مليش في الرعب ادخلو انتو



كريم في سرو برضو : هــــــــوا ده هههههههههه



نور : طيب يلا روح البس وانا هطلع كمان يلا سلاااااااااااام



وروح كريم واتشيك عل اخر حاجه وكان فرحان اوي وعدي عل نور وخبط



تررررررررررررررررررررررررررررررن



نور فتحت : انـــــا جاهزه



كريـــــــم مصدوم من جمال نور : نور انتي لبستي الحجاب



نور : امممممممممم قررت انهارده ايــه رايك



كريم : قمــــــــر بجد قمـــــر



نور : ايــــــــه سرحت ولا ايه يلا متكسفنيش بقي



كريم : اه معلش اصلك ما شاء اله احلويتي فيه اكتر



نور : طب ممكن اعدي



كريم : اة اة يلا بينا



ووصلو السنما وكان معروض فيلم walk to remember ( رومانسي موووت )



نور : وده رعب !!!



كريم : هاااااااا بصراحه لا



نور : امال قولت رعب ليه



كريم : انا عايز ادخلو معاكي بس لو مش عايزه ممكن نرجع



نور : لااااااااااااا ده انا رومانسيه موت يلا يلا



ودخلو الفيلم وكان حلو اووووووووي اوووي



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>



ومن ساعة ما خرجو ونور عيــــــــــــط



كريم : كفايه بقي فرجتي علينا الشارع



نور : مش مصدقه انها ماتت



كريم : ما تتحرق بجاز هيا من بقيت اهلنا



نور : لااااااااا انا زعلاااااااااانه اهئ اهئ اهئ



كريم : يا حوستي السوده الطم يا ناس



نور : هههههههههههه لا هاتلي ايس كريم



كريم : ههههههههههههه تاااااااااااااني طيب ما تقولي انك مفجوعه يلاا



وراحو جابو ايس كريم وكلو وروحو وكان كريم في غاية السعاده انه شايف نور مبسوطه



----------------------------------------------------------------------------



نروح لادهم بقي لا تنسوووووو



------------------------------------



ادهم صحي من النوم ونفسيته زفت وراح عل شركة الطيران وحجز طيارة مصر من وراهم



واصر انه يرجع لانه مش قادر يقعد اكتر من كده باباه كدب عليه لانه قالو هخليك ترجع



المهم ادهم راح وحجز ورجع البيت ولقي بابا بيتكلم في التلفون...........



محمد : تمام تمام لا لا لا الغي الغي معلش احنا بنعتزر



ادهم طالع عل قوضته......



محمد : ادهــــــــــــــــــــــم



ادهم لف ونزل : نعم يا بابا



محمد : انت حجزت طياره لمصر..........



ادهم : مش اللي ممشيهم ورايا قالولك خلاص متسالنيش



محمد: ضربو بالقلم جامد انت بتكلمني كده يا سافل انا هربيك ومفيش مصر .....مصر دي تنساها طول عمرك



ادهم: انت ليه بتعمل كده ليه



محمد : عشان انت حمار وبتاخدها عافيه انسي واطلع قوضتك



وطل ادهم جري عل قوضته وقعد يفكر يعمل ايه



يرجع ازاي لمصر ولنور وعيــــــــط وفكر انـــــــــــــــه


التوقيع

****

 
 
رد مع اقتباس
 
 
   
  #12  
قديم 13-09-2012, 04:53 AM
الصورة الرمزية عشتار
:: رومانس مون متفوق ::
______________
View عشتار's Photo Album  عشتار غير متواجد حالياً
 
رواية أدهم ونور / كامله




البارت 11
[color="rgb(72, 209, 204)"]


ادهم فكر انه يتصل بنور ويحكلها بس المشكله ان ادهم نفسيتو تعبانه ومش عاوز يزود نور



ادهم قام ولبس وقالهم انه خارج شويه............



محمد : متتاخرش.......



ادهم مردش وخرج لقي جاسي في وشو



جاسي : ازيك مالك ؟



ادهم : تعرفي متكلميش وحسبي كده



وقف ادهم تاكسي وجاسي كانت وراه بعربية باباها....... نزل ادهم من التاكسي في مكان غريب ........ نزلت جاسي وراه لقتو رايح لراجل شكل حرامي اتسنطت من وراه الباب سمعتو بيقولو : بص يا باشا انا هنا لاجل العرب والله وعارف ازاي اجيبهم وازاي ارجعهم بس شغلل جيبك



ادهم : من الناحيه دي اطمن خالص انا بس عايز اي ورق مضروب اسافر بيه عل السفينه



الراجل : متقلقش الموضوع كلو 3000 دولار



ادهم : كاااااام..... متخفش هدبرهم هدبرهم



سمع جاسي الحوار كامل واستخبت لما خرج ورجع عل البيت خد فلوس من باباه ال يعني عشان عاوز عربيه...... طبعا محمد وافق وادالو الفلوس



جاسي مرجعتش وراه جاسي عماله تفكر ازاي تليه ميسافرش وان دي ار فرصه ليها انها تحصل عل ادهم وكان بترجع بالعربيه واتعصبت وفجاه بتمشي خبطت حد واتقلب من فوق العربيه


ووقع عل الارض



جاسي اترعبت وقالت تجري ومتشوفش مين ده..... وجريت جاسي والناس ينادو عليها مردتش


دخلت عليهم بتعيط ومرعوبه.........



جاسي : ماما...... ماماااااااا



انعام : في ايه يا جاسي اهدي



جاسي اغمي عليها وعل ما فاقت بقي........



انعام : في ايه يا بنتي



جاسي : انا خبطت واحد بالعربيه يا ماما ....... ماما متعرفيش حد



دخل عليهم بهيج ومحمد خير مالها



انعام : مم ممم مفيش مفيش وقعت بس واقعه جامد



تلفون البيت رن تررررررررررررررررررن



الخدامه : الوووووو ايوه هناا ايه ايه........ محمد بيه محمد بيه الحق



محمد وبهيج وانعام جريو ............في ايـــــــه؟؟؟؟؟



محمد خد التلفون : الوووو ايوه ابني ايــــه مستشفي ايه انطقي



بهيج : في ايه يا محمد



محمد بيجري : ادهم بيموت في المستشفي



جريو كلهم ومنهارين عيط عل المستشفي..........



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>



في المستشفي...........



الدكتور : ده ميت ميت انقلو المشرحه لحد ما اهلو يجو



محمد دخل وبهيج وانعام وجاسي ............



محمد مسك الممرضه : فينوو فينووووووو


الممرضه : مين ؟



محمد : ابني لسه جاي عامل حادثه؟؟



الممرضه : شدووو حيلكم ........ في المشرحه



محمد اغمي عليه وجاسي انهارت عيــــــــط


>>>>>>>>>>



نور كان نايمه قامت عل صرخه : ادهــــــــــــــــــــــــــــــــــم وبتعيط



هاله : نور نور مالك يا حببتي



نور : ادهم عايزه اكلم ادهم



هاله حببتي اكيد نايم الصباح رباح



نور بتعيط جامد : لاااااااااا لاااااااااا هكلمو هكلمو........ هاتي التلفون



مسكت التلفون الموبايل مغلق.........



نور : التلفون مقفوووول ادهم فيه حاجه ماما انا هموت من القلق



هاله : لا اله الا الله يابنتي اهدي والصبح هنكلمو.......



وفضلت هاله جمب نور لحد ما نـــــــــــــــــامت.............


____________________________[/color]

التوقيع

****

 
 
رد مع اقتباس
 
 
   
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML متاحة








الساعة الآن 07:54 PM.


Powered by vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd
Translation by Support-ar
منتديات بال مون - منتديات رومانس مون
  PalMoon.net