صفحة بال مون على الموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك

العودة   منتديات بال مون > منتدى الفن والأدب > منتدى روايات عبير وأحلام > روايات المنتديات

روايات المنتديات روايات قلوب أحلام - روايات عبير الأحلام - روايات قلوب ملاذنا - روايات رومانسية مترجمة






الرجاء استخدام خاصية البحث أدناه للبحث في الموقع:









إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
  #13  
قديم 13-09-2012, 04:54 AM
الصورة الرمزية عشتار
:: رومانس مون متفوق ::
______________
View عشتار's Photo Album  عشتار غير متواجد حالياً
 
رواية أدهم ونور / كامله




البارت12
نور قعدت تتصل تتصل برضو مقفول ومنهاره في العيط



نور : ماما ماماااااااا ادهم في حاجه ادهم حصلو حاجه اعمل ايه اعمل ايه



هاله قلقانه ونور بتنهار جريت اتصلت عل كريم.............



هاله : الووووو كريم معلش حبيبي صحيتك



كريم : لا ابدا يا طنط خير نور فيها حاجه



هاله : نور تعبانه ومنهاره تعالي ارجوك



وقام كريم وجري عل نور وخبط هاله لبست نور حجابها وقالتلها: كريم بره اهدي عشان خاطري



كريم: خير يا طنط قلتيني



هاله : مفيش صحت الفجر عل عيط وماله تقول ادهم ادهم اتصلنا بيه كان مقفول قوللها نكلمو بكره برضو لحد دلؤتي مقفول.......



طلع كريم تلفونه ويدور عل رقم محمد والد ادهم ملقهوش اتصل عل ادهم فعلا مقفول



كريم : حاجه تقلق طيب يا طنط حضري الفطار حضرتك ينفع ادخلها...



هاله : اتفضل يابني تعبينك اوي



كريم : عيب يا طنط الكلام ده ربنا يعلم انتو ايه بالنسبالي....



هاله : ربنا يكرمك يابني..... ويهدي سرك يا نور



كريم غير ملامح الحزن للي عل وشو وخبط .........



نور : محدش يكلمني خاااااالص



كريم : الله الله الله انتي بتعيطي وقالبه الدنيا اخسسسسسسس مكنش العشم يا نونتي



نور : كريم ادهم فيه حاجه انا واثقه ادهم مش فتح موبايله ولا كلمني



كريم : مهو لو صبر لقاتل عل المقتول



نور: ايــــــــــه تقصد ايه



كريم ( يارب سامحني عل الكدبه دي يااااارب ) : ادهم كلمني من شويه وقالي ان تلفونه اتسرق ورقمك كان عليه فاصل بيا وقالي متقلقوش وطمن نور وانا هبقي اكلمها



نور ( مش مصدقه بس بحاول تصدق ): انت مش بتكدب صح !!



كريم : والله الظيم انتي مفتريه وانا هكدب ليه قومي قومي نفطر واغسلي وشك كده وصلي الصبح



وخرج كريم ونور دخلت التواليت هاله كان سمعاه ندهتلو.........



هاله : كريم......... كريم



كريم : خير يا طنط ......



هاله : كريم ادهم مكلمكش صح



كريم : فعلا بس كان لازم اهديها



هاله : طب والعمل هنعمل ايه لما ميتصلش



كريم : ربنا يحلها من عندو يا طنط انتي عارفه السنه الدراسيه كمان اسبوع ومينفعش نفسية نور تبقي كده



وخرجت نور وفطرو ونور بتاحول تتاقلم عل كلام كريم..... ويعدي يوم والتاني ونور تستني تلفون من ادهم مفيش ولا حتي معاها رقم جاسي



وعدت ايام ونور كانت بتدمر وحست ان ادهم نساها ومش بيسال عنها


كريم كان دورو كبير اوي جمبها لانها تعبت جامد ودخلت المسشفي..............



>>>>>>>>>>>>>>>>



كريم : نور اسمعي كلامي كويس.....



نور : دموعها عل عنيها ومش بتنطق



كريم : نور اكيد في ظرف عند ادهم هوا كان حاكيلي واكيد في مشاكل



نور : بس انا محتاجه اسمع صوته بقالي شهرين ومفركش يكلمني



كريم : نور انتي 3 ثانوي لو عايزه تسقطي وتتعبي وتموتي قولي....... مينفعش الحاله دي ادهم اكيد عندو ظروف واكيد ظروف جامده لازم يوم ما يرجع يلاقيكي قويه وناجحه



وخرج كريم وساب نور وخرج بره المستشفي ومش عارف يعمل ايه وادهم مالو جرالو ايه فينو



( ميعرفوش حاجه )



وونور عملت بكلام كريم وحاولت تكون قويه وناجحه وعدت السنه ونور خلصت دراستها وكريم كان جمبها طول الوقت وحبها في قلبو بيزيد يوم بعد يوم



وعدت سنه وسنه وسنه وسنيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن عل نفس الحال وكريم اتخرج ومسك شغل باباه



ونور في اخر سنه طب جراحه وخلاص امتحانات نور عل الابواب



بدات نور الامتحانات بكل نشاط واجتهاد وخلصت ونتيجة نور ظهرت وطلعت الاولي عل دفعتها



( زي ما كان ادهم عاوز بالظبط )



وف حفلة تخرج نور كريم كان عملها مفجاه حلوه اووووووووووي



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>



كريم : الف مبروك يا طنط الف مبروك يا نور انا فرحان بيكي اوي



نور : وهو لولا وقفتك معايا كان زماني كده



هاله : ربنا يكرمك يا كريم وينولك كل اللي تتمناه



كريم : انا بتمني والله يا طنط اشوف نور مبسوطه وبس



هاله : ربنا يجازيك خير يابني



كريم : ممكن اطلب طلب بعشم من حضرتك



هاله : اكيييد



نور : طيب اسيبكم انا واسلم عل صحابي..............



كريم : ممكن انهارده وبس اخرج مع نور عاملها مفجاه حلوه اوي



هاله : اكيد يابني انا بحبك والله زي ابني واكتر انت كنت زي اخوها وابوها جمبها



كريم : انا كل همي سعادة نور صدقيني



هاله : وانت كمان صدقني انا عارفه مقدار حبك ليها ازاي وعشان كده انا موافقه



.................................................. ...............



خرج كريم مع نور وعملها حفله جميله اوي وبعد الحفله ما خلصت قالها



كريم : نـــــــور



نور : اسمعني انت ........ انت عملت عشاني كتير اوي انا مش عارفه من غيرك كنت هعمل ايه



كريم : ههههه ولا حاجه يا نور لانك قويه وبتقدري تعدي الظروف



نور : لا يا كريم وجودك جمبي غير كتير وكتير اوي



كريم : امسكي......



نور : اي ده



كريم : افتحي وانتي تعرفي



فتحت نور الظرف لقتو ترخيص ببناء مجمع مستشفيات نور لعلاج مرضي السرطان المجاني



نور دموعها نزلت عل وشها



كريم : لاااااااااا اوعي انتي متعرفيش دموعك ايه بالنسبالي اوعي ابدا



نور : انا انا مش عارفه اقولك ايه.....



كريم : ولا حاجه غير ان كلها شهر وهننزلها مناقصه ونبدا الشغل فيها تحت اشرافك الكااااااااامل



نور : كريم انت جميل اووووي بس ده كتير



كريم : لما يكون لنور يبقي عمرو ما هيكون كتير



ووصل كريم نور ووهيا نازله من العربيه قالها:



كريم : في جواب جوه الظرف اقري لما تطلعي



نور : حاضر..... تصبح عل خير كلمني اول ما تصحي هااااااا



كريم : لا معلش المره دي هستني تلفونك ........



نور : اشمعني....... بس حاضر وشكرا اوي يا كريم



كريم : عل ايه



نور : عل كــل حاجه



ونزلت نور من العربيه وطلعت الشاليه وحك لمامتها كل اللي حصل



هاله : ربنا يسعده كريم ده انسان في كل حاجه حلوه



نور : اه يا ماما طيب انا جعانه نووووووم تصبحي عل خير يا حبيبتي



ودخلت نور قوضتها وفتحت الجواب



وكان مكتـــــــــــــــــوب



(( نــــــــور ......... حببتي ......... متستغربيش... اصل لما ...........


التوقيع

****

 
 
رد مع اقتباس
 
 
   
  #14  
قديم 13-09-2012, 04:55 AM
الصورة الرمزية عشتار
:: رومانس مون متفوق ::
______________
View عشتار's Photo Album  عشتار غير متواجد حالياً
 
رواية أدهم ونور / كامله




البارت 13



ودخلت نور قوضتها وفتحت الجواب



(( نـــور حببتي.......... متستغربيش...... اصل لما تكوني اول حد يقف جمبي ويهمو امري ويخرجني من حزني تبقي حبيبتي..... ولما تشاء الظروف واكون جمبك طول الوقت ده واحس انك محتاجاني تبقي حببتي..... لما احس اني مستعد اجيب الدنيا كلها بين ايدك عشان بس اشوفك مبسوطه ...... تبقي حببتي



نـــــــور انتي نورتي حياتي ودنيتي انا حاولت كتير اكتم جوايا واقول مش هقولها ولا كلمه ولا حرف..... عشان خايف لا ابسط حاجه قربها مني اخسرو.....



بس معدش ينفع يا نـــور... معدش ينفع........ نـــور انا بطلب ايدك لو موافقه بكره الصبح تعاليلي نفس المكان اللي انت عارفاه ومنها هفهم انك وفقتي..... مش موافقه متجيش


وانا هفهم ده ووحياتك في قلبي ما هزعل وهتفضلي نور البنت اللي انا بحلم بسعادتها طول عمري...


نـــور فكري وف الحالتين انا هفضل جمبك مهما حصــــــل



اللي واقف سقعان من البرد عل البحر : كريـــــــــــــــــــــــــــــم



بحبـــــك يا نور )))



وقفلت نور الجواب وكان مع كل كلمة بتقراها تنزل دموع منها مش قادره تفكر ....



نور : طب اعمل ايه انا مش قادره انسي ادهم رغم ان الظروف خلتو ينساني بس انا مش قادره


انا حاولت مع نفسي كتير بس مش عارفه.......



نفسها ترد عليها : بس كريم وقف جمبك كتير ... وقت شدتك كان جمبك وخايف عليكي لحظه بلحظه..... وادهم منعرفلوش طريق ولا خبر حتي لو ادهم كان حصلو حاجه الحياه مش بتقف عل انسان



نور : لا لأ بعد الشر ادهم بخير....... بس لو خير هوا فيــــــن مش بيكلمني ليه 7 سنين مفكرش حتي يسال عليا........ اةةةةةة انا دماغي هتتشل



طب وكريم هقولو ايه اروحلو ولا لأ انا تعبانه دبرني يارب



وفضلت نور في حيرتها ودموعها وشوقها لادهم وكريم واقف من ساعتها عل البحر مستنيها



وطلع النهار ونور عل نفس الحال مش قادره لا تفكر ولا تعمل حاجه......



الساعه بقت 10 بقت 11 بقت 12 كريم واقف وعندو امل ولو واحد في المليون ان نور هتيجي



الساعه بقت 1 ونور مجتش كريم انهار وعيط وصرخ كان حلمو ان نور تبقي ليه



كريم : لــــــــــــــيه .... ليــــــــه يا نور ليــــــــــــــــه



كريم ارتاح لما صرخ وطلع اللي جواه خد بعضو وقام عشان يرجع البيت من وقفة الشمس وبرد الليل اغمي عليه



عايزه اقولكم نور كانت واقفه بس مداريه وبتعيط اوي عشانو اول ما شافتو وقع جريت عليه



نور : يا ناس حد يجي يشيلو الحقونا



اتلمت الناس من عل البلاج وشالو ودخلو خيمه وبداو يفوقو بس كريم سخن جداااااااا



خدو عل المستشفي ...............



الدكتور : دي ضربة شمس قويه واضح انه وقف في الشمس كتير



نور : اة... وقف .... طيب هيخرج امتي



الدكتور : عل بكره لحد ما الحراره تنزل



نور كلمت مامتها وقالتلها هاله جت جري وجدة كريم كمان جت



نور قاعده جمبو وحاسه بيه وبتقولو : وقفت جمبي كتير اوي اوي بجد انا لو عمري كلو قعدت اوفي في حقك مش هقدر....



وعدي اليوم وكريم حرارته تنزل وتطلع تعلي وتخف ونور كانت جمبه مروحتش



فاق كريم تاني يوم .......... الجده : كريم حبيبي مالك في ايه



جريت عليه هاله : مالك يا حبيبي وليه تعمل في نفسك كده



كريم عينه بتلف في القوضه مش لاقي نور ولا عارف هوا هنا ليه



كريم : هوا..... هوا حصل ايه



هاله : انت اغمي عليك امبارح ونور كلمتنا....... كريم قاطعها



كريم : نور...... نور هيا اللي كلمتكم يعني نور كانت موجوده



هاله : ايوه ياحبيبي كلمتنا وقالتانا اغمي عليه عل البلاج وجبتو هنا



كريم مستغرب ومش عارف شعوره نور جت ليه مدام مش موافقه ومكلمتنيش ليه مدام موافقه



ودخلت عليهم نـــور



كريم محروج يبصلها اوي لف وشو وعامل نايم



نور : ممممممممم ينفع كده تقلقنا عليك قوم وبلاش كسل ودلع قوووووم



كريم : نور انتي اللي جبتيني هنا



نور : هاااااا مين قالك



كريم : ردي عليا انتي اللي جبتيني من عل البلاج



نور : يوووو عليك بقي رغاي وزي القرد اهو خرجو بقي يا دكتور



كريم فضل باصص لنور وهيا تحاول تداري الموضوع وخرج كريم ورجع عل البيت



ونور كمان روحت مع هاله.......



هاله : نور اقعد عايزه اكلم معاكي



نور : ماما انا منمتش من امبارح وتعبانه اوي



هاله : ومنمتيش ليه في ايه يا نور بتخبي عليا..........



نور : لا يا حببتي بس هوا كان في ايه عشان اخبيه



هاله: كان فيه اللي انتي هتقعدي وتحكيلي عليه دلؤتي لاما هزعل........



وقعدت نور وحكتلها وورتها الجواب كلو ..........



نور : ماما اعمل ايه.....



هاله: نور حببتي الا الجواز ده مينفعش اقولك راي فيه لان القرار ليكي ....... بس كل اللي اقدر اقولو اللي انتي مستنياه ده هتفضلي كده لحد امتي عدي 7 سنين ولا حس ولا خبر... مش هنتوقع حاجه وحشه بس حتي لو هنعمل ايه؟؟



نور : ماما ... انا ... انا مش قادره انساه مش قادره



هاله : خلاص يا نور القرار قرارك وانا مش هغصبك



وقامت هاله ونور في حيرتها ومش عارفه تعمل ايه



ودخلت صلت ونامت وصحت عشان تروح لبيت كريم مع مامتها وبعد تفكير قررت


____________________

التوقيع

****

 
 
رد مع اقتباس
 
 
   
  #15  
قديم 13-09-2012, 04:56 AM
الصورة الرمزية عشتار
:: رومانس مون متفوق ::
______________
View عشتار's Photo Album  عشتار غير متواجد حالياً
 
رواية أدهم ونور / كامله




البارت 14

نور وهاله وصلو جدة كريم فتحتلهم الباب.........



الجده : اهلا اهلا اتفضلو انستونا والله اتفضلو



هاله : الله يأنسك يا ماما اخبار كريم ايه



الجده : اهو قاعد جوه وشكل مزاجو وحش اوي



هاله : ليـــه بس وأكل ولا لأ



الجده : ولا اكل ولا شرب الاكل زي ما هوا في المطبخ والله



نور : طب ممكن اخد الاكل وادخلو



الجده : هتتعبي معاه يابنتي مش عاوزه احرجك



نور : لالالا يا تــيته متخفيش عن اذنكو......



ودخلت نور خدت الاكل وفتحت الباب عل كريم......... كريم اول ما شافها اتنفض من عل السرير



كريم : نور .... انتي ايه اللي دخلك هنـا؟؟



نور : كده طب انا اسفه عن اذنك



جري كريم عليها وقالها : لأ متخرجيش انا اسف مقدرش ازعلك



وابتسمت نور ودخلت وحطت الاكل وبدا كريم ياكل ونور تتكلم في حاجات تانيه



كريم مش فاهم حاجه نور معاه ولا هتسيبه وفجاه وبدون مقدمات.........



نور : كريم انا موافقه



كريم فضل يكح وشنق جامد جدا نور جابتلو مايه وهدي هاله دخلت وجدته ......



جدته : في ايه



نور :مفيش يا تــيته اطمنو



خرجو وكريم هدي وقالها : انتي قولتي ايه



نور : انا موافقه اتجوزك......



كريم قام من عل السرير ووقفها قدامه : نوررر نورر بصي في عيني وقوليلي بصراحه انتي ايه



نور : موافقه يا كريم والله موافقه



كريم مش مصدق نفسه وفضل يعيط من الفرحه مكنش متخيل ان اليوم ده هيجي



وبعد مراسم الفرحه كريم خرج نور ولبس وقالهم هخد نور اوريها حاجه واجيلكم



وخر كريم ونور وقعدو عل البحر........



كريم : نور انتي قد قرارك ده؟



نور : ايوه يا كريم قدو



كريم : نور وادهم ؟؟



نور: وهوا فين ادهم ... كريم انا موافقه صدقني



كريم : يعني وانتي معايا مش هتفكري فيه ولا ثانيه



نور : انا اوعدك اخلاصي ليك ووفائي انت هتشوفه



كريم : وانا بقولك يا نور انتي هتكوني اسعد مخلوقه معايا لحد ما ادهم يرجع ووقتها القرار ليكي



لو كنت خطيبتي هسيبك ولو مراتي صدقيني هطلقك لو انتي عايزه ده



نور دموعها نزلت مش متخيله ان في حد بيحب حد كده...........



وبداو في تجهيز مراسم الخطوبه والقاعه نور كان زي القمر وكريم مش مصدق نفسو



والاهل من هنا وهنا حضرو .............. واعلنو خطوبتهم ..................



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>



وف يوم ................



كريم بيتصل بنور قبل ما ينزل الشغل .................



نور : الووو كريم



كريم : صباح القمر والجمال وحشتيني اووووووووي بجد



نور : هههههههههه وانت كمان وحشتني عامل ايه



كريم : ورايا مليون حاجه يا قلبي مضغوط اوي معلش مش هقدر اخرجك انهارده



نور : لا ولا يهمك لم ايدك شويه احنا داخلين عل جواز



كريم : الله عل الكلام الجميل ده انا هتقشــف



نور : هههههههههههه ههههههههههههههههههههههه



كريم : انا كده يومي جميل عل احلي ضحكه كده.. قلبي خليكي معايا ثواني كده...



نور : حاضر ..........



كريم : يووووو كملت اوووووووف



نور : مالك فيه ايه



كريم : المناقصه اتعملت والشركه بعتتلنا عشان نتقابل ونتفق عل ماديات المستشفي



نور : طيب والعمل انت مشغول خلاص مش مهم سيبك من المستشفي دي



كريم : لألألأ الا ده ....... ده حلم نور عيني



نور : اممممم طب والعمل يا شوكت ههههههههه



كريم : شوكت ايه بس بصي حبيبي انتي ده مشروعك روحي واتفقي معاهم وانا هكون معاكي عل الفون



نور : طيب والمشوار ده امتي



كريم : المفروض كمان ساعه .... البسي هعدي اخدك اووووووكي



نور : حاضر هصلي والبس وهرنلك بااااااي



كريم : بااااااااااي ........ نووووووووور نسيت



نور : هااااااااا



كريم : انا بحبك اوي.... متقوليش حاجه واقفلي



وخلصت نور ونزلت ووصلها لحد الشركه ..........



كريم : خدي بالك من نفسك لما تخرجي كلميني واجي اروحك هاااااا



نور : هروح انا....



كريم : لأ اسمعي الكلام سلاااااااااااام يا حبيبي



ودخلت نور وسالت الرسبشن



نور : سلام عليكم



الاستقبال: وعليكم السلام اي خدمه



نور : انا المموله لمشروع مستشفي نور المتكامل اقدر اقابل المدير



الاستقبال : اه معاد حضرتك دلؤتي حالا اخر الدور ...... سمـر مع الانسه للبشمهندس



سمر : اتفضلي معايا....



نور طول ما ماشيه سامه اغنية ماجده الرومي فاكرنها



: ليلي عيشني حبك.... ليلي سمعني قلبك


: ليلي انساني ع ايديك ... وشمس تشرق من عنيك


: عندي بتساوي ه الكون ... يا كل الكون حبيبي....................



نور : الاغنيه دي صوتها جاي منين


سمر : من عند البشمهندس اتفضلي ........ وفتحتلها الباب



نور دخلت والاغنيه شغاله وبعدين .........


_____________________________


التوقيع

****

 
 
رد مع اقتباس
 
 
   
  #16  
قديم 13-09-2012, 04:57 AM
الصورة الرمزية عشتار
:: رومانس مون متفوق ::
______________
View عشتار's Photo Album  عشتار غير متواجد حالياً
 
رواية أدهم ونور / كامله




البارت15

دخلت نور وبتقرب خطوه خطوه من الكمبيوتر والاغنيه شغاله.......



حد جه من وراها وقالها : انا بحب الاغنيه دي اوي تقريبا مش بسمع غيرها



لفت نور واتخضت اوي : هااااااااااا ( بلعت ريقها ) مش قادره تنطق



المهندس : اسف خضيتك ...... اتفضلي اقعدي



نور متسمره في مكانها واغمي عليها ف لحظتها ..........



المهندس جري : يا سمررررررر يا سمرررررررر هاتي اي حاجه نفوء بيها الانسه



المهم قعدو يفوقو فيها ولما فاقت...فاقت عل دخلة جاسي............



جاسي ....... اة جاسي مهو ده طلع ادهم............



جاسي مثلت انها صاحبتها وخدتها بالحضن وقالتلو : ادهم دي نور صحبني عن اذنك هخدها ثواني



جاسي خدت نور وركبو العربيه ونور في حالة زهوووووووووول



جاسي ( بتمثل اووووووي عليها ) عل فكره متظلمهوش ده ادهم فعلا



نور بصتلها وبعيط اوي : ازاي .. ازاي ده ادهم ده... ده مش فاكرني ولا عارفني



جاسي : ده طبيعي لانه عمل حادثه وفقد الذاكره...... نقعد في حته وهحكيلك



وراحو مكان وقعدو........ ....................



جاسي : وكلمونا وقالونا تعالو الحقو ادهم روحنا الممرضه قالتلنا عن طريق الغلط ان ادهم في المشرحه واتاريه واحد تاني لكن ادهم كان في العنايه المركزه والدتكور قالنا ده فاقد الزاكره تماماااااااااا وميعرفش اسمو بس احنا كنا حواليا بنفكرو بينا بالمعاشره.........



مكنش ينفع اقولو عليكي الا لما يشوفك مينفعش اقولو ليك حبيبه وهوا ميعرفهاش اصلا



نور : ياااااااااااااااا كل ده ادهم فعلا معرفنيش



جاسي ( وبلوئم بنات) : مبروووووك اتخطبتي لمين هااااا لكريم صح..... هههههههههه الف مبرو كنت متوقعه ده كان باين عليه ربنا يهنيكم



وانا وادهم كمان اتخطبنا من سنه والجواز قريب اووووي



------------------------------------------------------------------------------------------------------



نور في حالة زهول خدتها مشي لحــــــــــــد القريه وهي مصدومه من اللي حصل اول ما دخلت الشاليه جريت عل هاله وحكتلها كل اللي حصل



هاله : اما حكايه ليها العجب....... بس احنا ملناش دعوه بيه نووووور انتي مخطوبه



نور : ماما ادهم... ادهم مش عارفني



هاله : وبعدين يا نور وبعدين!!!



نور دخلت قوضتها كريم اتصل ملياااااااار مره وهي مش بترد اتصل عل البيت هاله كلمتو وقالتلو تعالي حالا



كريم جه زي الرهوان وهاله حكت كل اللي حصل مصدقش نفسو وقالها



كريم : سبيها تنام دلؤتي وقوللها كريم بيحبك واي قرار هوا معاكي فيه



خرج كريم والدنيا اسودت في عينو وبقت فحــــــــمه ياااااااا عل الدنيا تدي للواحد حلمو وتخدو في لحظه



.................................................. ............................



صحت نور تاني يوم مشرقه زي الشمس ولا اكن فيها حاجه اتصلت بكريم...........



نور : الووووووو معلش يا كيمو انا اسفه اوووي عل اني مردتش امبارح بقولك ايه تعالي افطر معايا انت وحشني



كريم مش مصدق ودانه خااااااالص : نور انتي في وعيك انا عرفت كل حاجه



نور : كرييييم يلا متتاخرش لو اتاخرت هموت نفسي هههههههههههههه باااااااااي



وراح كريم عل بيت نور وفعلا بتضحك وبتهزر ولااااااااااااااا اكن



ونزلت معاه وكان الحوار كالاتي:



نور : كريم اسمعني ده مش ادهم ولو هوا خلاص القدر خلاه ميكونش من نصيبي ( بتكدب عل نفسها ) انا معاك صدقني وهكمل المشروع مع شكرته لحد ما نخلص خليك واثق فيا



كريم : واثق صديقين واثق...... ربنا يقدم اللي فيه الخير



وصل كريم نور للشركه ودخلتها سمر لأدهم.........



نور : السلام عليكم بعتزر عن اللي حصل امبارح كان ضغط الشغل



ادهم : لا ابدا خيررر المهم انتي كويسه



نور : اة الحمد لله نتكلم في الشغل



وقعدت نور تتكلم معاه وتحاول تنسي ان ده ادهم حببها ايام المدرسه والضحك والهزار وكلمة بحبك ووحشتيني منه.......



وفجاه وبدون مقدمات..........


____________________

التوقيع

****

 
 
رد مع اقتباس
 
 
   
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML متاحة








الساعة الآن 12:44 AM.


Powered by vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd
Translation by Support-ar
منتديات بال مون - منتديات رومانس مون
  PalMoon.net