صفحة بال مون على الموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك

العودة   منتديات بال مون > منتدى الفن والأدب > منتدى روايات عبير وأحلام > روايات المنتديات

روايات المنتديات روايات قلوب أحلام - روايات عبير الأحلام - روايات قلوب ملاذنا - روايات رومانسية مترجمة






الرجاء استخدام خاصية البحث أدناه للبحث في الموقع:









إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
  #17  
قديم 13-09-2012, 04:58 AM
الصورة الرمزية عشتار
:: رومانس مون متفوق ::
______________
View عشتار's Photo Album  عشتار غير متواجد حالياً
 
رواية أدهم ونور / كامله




البارت 16

وفجأه وبدون مقدمات نور انهارت في العيط ومقدرتش تمسك نفسها........



ادهم : انسه نور ... انسه نور انتي كويسه ؟



نور : اه اه كويسه عن اذنك انا لازم امشي دلؤتي ....



ادهم : طب مش هتختاري التصميم...



نور : من فضلك بعدين .. عن اذنك



ادهم : اتفضلي ..........



خرجت نور جري من المكتب عل ممر الشركه عل الشارع وفتحت في العيط ومش قادره تمسك نفسها ازاي ادهم مش فاكرها يعني كلام هاله صح ازاي مش فاكر حبنا وكل كلمه كانت بيني وبينو ازاي نسي الضحك والهزار والخوف والدموع ازاي قد يمنسي كل ده ..........



كريم عدي عل نور عشان يخدها شافها قاعده في ارض جنينة الشركه دخل وخدها وهيا انهارت عيط



خدها وركبها العربيه....................



كريم : بــــــــــــــــس متقوليش ولا كلمه انا عايزك تهدي بس وبعدين هنتكلم للصبح



وهدت نور ..........



نور : كريم انـا معنتش هروح الشركه تاني انت روح واختار وظبط كل حاجه انا مش عايزه اشوفو



كريم : نور انتي وعدتيني لو مقدرتيش نكمل هتقولي واضح انك مش قادره تنسي



نور : كريم انا عايزه اكمل معاك والله صدقني ساعدني اني انساه



كريم ( بعصبيه) : لااااا يا نور لاااااااا انا بموت كل ثانيه وكل لحظه لما افكر انك مش بتفكري فيا



حرام عليكي انا بتعذب بتقطع كمان عايزاني اساعدك انك تنسي لاااا يا نور حرام عليكي انا مشاعر وروح انا بنئادم.......



وخرج كريم من العربيه وفضل يصرخ ويعيط ونور فضلت قاعده في العربيه مش بتنطق..



ركب كريم ومكمهاش ولا قالها كلمه...... نور اول مره تشوف كريم كده ومكنتش متوقع انها جرحاه اوي كده



نور وصلت للبيت ووهيا نازله .........



كريم : نور قدامك اسبوع مش هتشوفي فيه وشي خالص ولا حتي هتسمعي صوتي اللي هما مش فارقين عندك وقرري واقسملك اني مش همعل غير اللي يسعدك... والمشروع ده بتاعك من اوله لاخره وانتي حره تروحي متروحيش..........



وطيرااااااااان بالعربيه ومشي كريم وبجد منهار من جواه وحاسس ان حلم الخطوبه والجواز مطولش ...........



طلعت نور ودموعها عل خدها ومش عارفه تعمل ايه... تروح للي بيحبها وعايش بس عشانها



ولا للي مش فاكرها اصلا وشويه وهيتجوز غيرها..........



نور محتاره وحيرتها تعبها ............



طلعت نور ومش بتنطق ب ولا كلمه هاله شافتها وحاسه ان بنتها بتدبل قدامها مش عارفه تعملها اي حاجه.........



>>>>>>>>>>>>>>>>>...



في اليوم التـــــــــــــاني



----------------------------------



صحت نور صلت وفطرت ومتكلمتش مع هاله خالص ونزلت وراحت عل الشركه عشان هيا عايزه تخلص من المشروع ده باي شكل وتواجهه الواقع



.................................................. .................



دخلت نور الشركه ووصلوها لمكتب ادهم......



سمـــر : اتفضلي يا دكتور



نور : شكرا



دخلت نور ملقتش ادهم اللي موجود ده باباه



نور : عمو محمد... عمو محمد



لف محمد ومعرفهاش بس بيشبه عليها



محمد : مين ........ ياااااااااااا نور مش معقول



نور : ازيك يا عمو انت فاكرني



محمد : اكيد يا نور ازيك يا بنتي عامله ايه



نور : كده يا عمو تسافرو ومفيش حتي تلفون بينا وبنكم



محمد : انتي معرفتيش اللي حصل لادهم ولا ايه



نور : عرفت... عرفت يا عمو جاسي قالتلي



محمد : جاسي دي بنت هايله وبتحب ادهم اوي ووقفت جمبو طول الغربه وقريب هيتجوزو



نور : اةةة مانا عرفت... بس... بس ياعمو ادهم مفتكرنيش



محمد : ايـــه... انتي شوفتيه... وانتي اصلا هنا ازاي ؟؟



نور قعدت وحكت ل محمد عل كل اللي حصل.......



محمد : نور يا بنتي انتي بتتكلمي في 7 سنين يعني عمر طويـــــــل اوي انتي بنت كويسه جدا وانا بعزك جدا بس الظروف خلت الدنيا تمشي عكس اللي كنتو بتحلمو بيه لحد اخر وقت ادهم مكنش شايف غيرك .... لو بتحبيه افرحيلو وباركيلو في جوازه وانسي اللي كان بنكم وعيشي انتي كمان حياتك.... ومع ...... خطيبك مبروووك...



نور : عمو انا مش قادره انساه صدقني



محمد : يانور يابنتي....... ولسه مكملش كان ادهم دخل



ادهم : اهلااااااا ازيك يا انسه نور بتتعبي كتير اوي من يوم ما بدانا الشغل مع بعض



ازيك يا كبير منورني ليه خيرررررر



محمد : ههههههههه في حد يقول لباباه كده بدل ما تتبسط



ادهم : واللهي امرك عجيب يا حج انا في بوزك طول النهار والليل لو هموت عليك ما ام وت عليك في البيت قوم من عل الكرسي كده



محمد : ههههههههههههههه مهما كبرت مبتتغيرش



نور : ( وبدون ما تاخد بالها قالت ) صــح صـــح



ادهم : هاااا ايه اللي صح يا انسه نور



نور : هاااا لأ انا.. اقصد صح الواحد مهما بتعدي عليه ظروف بيفضل هوا هوا مش بيتغير



محمد : هنبقي نكمل كلامنا يا دكتور ... اشوفك بليل يا بشمهندس سلاااااااااام



ادهم : اقفل الباب من بره بقي ومتبصش من العين هههههههههههه



محمد : ههههههههههه حاضر حااااااضرر



وخرج محمد ....... وهوا زعلان فعلا عل حال نور وبيقول : فعلا القدر محدش يعلمو غيرك يا الله



--------------------------------------------------------------------



نور : انا عرفت ان حصلك حادثه وانك فقدت الزاكره... ده حقيقي



ادهم : بابا ده مبتتبلش في بؤه فوله ......... اه فعلا من 7 سنين تقريبا



نور : انت اضايقت اني عرفت



ادهم : لااا خالص بس انا اللي بتضايق جدا كل لما افتكر ان ممكن قبل ال7سنين تكون حياتي كانت حلوه فيها صحاب ميتنسوش وعشره مع ناس بحبهم ومش بعيد اكون كنت بحب واحده اوي وسافرت بعدت عنها وتعبت في بعدي تخيلي......



تخيلي لو شافتني بعد كل السنين دي وبعد سنين الحزن اللي جواها في بعدي عنها شافتني واتبدلت دموعها بفرح وفي الاخر ابقي مش فاكرها



نور بدات تدمع : صـــح بس صدمتها هتكون اكبر لما تكون قدامك وانت ولا حاسس بيها ولا فاكرها



ادهم : صــح يااااااااااا احساس وحش اوي انا نفسي امشي في كل شبر في البلد دي


ادهم : هو انا ممكن اطلب منك طلب



نور : اكيد اتفضل !!



ادهم : وهتنفذيه ليا ؟



نور : اكيد لو اقدر



ادهم : نور مفيش غيرك حاسس انه هيساعدني اني ادور عل الماضي



نور : يعني ايه ؟



ادهم : يعني مفيش غيرك هيخليني الاقي الناس اللي كنت اعرفهم... من الاخر ممكن تساعديني



نور : طب ازاي



ادهم : تعالي وانا اقولك .....


______________________________________________



وخرج ادهم ونور من الشركه ركبو العربيه وبدات نور من الدكتوره نور للمرشده نور



خليته يلف في كل مكان في الاسكندريه.. نور عملت نفسها ان ده مش ادهم وانها تعيش اللحظه دي وبس............. يعني تتبسط وخلاص انها معاه فاكرها مش فاكرها بقي مش مهم



ادهم : يااااااااااااااااااا يوم طويل وجميل اوي



نور : امم انا اتبسطت بجد....



ادهم : وانا بجد اتبسطت اوي اوي يا نور...



نور: طيب انزل هنا انا بقي عن اذنك..



ادهم : اذنك ايه انتي عبيطه..



نور : نعـــم



ادهم : مش عارف ازاي قولتلك كده بس حسيت لحظه اني اعرفك من زمان انا اسف



نور : لا .. لا ولا يهمك بس انا لازم امشي اتاخرت



ادهم : نور انا هوصلك لحد باب بيتك



وقفل السنتر لوك بتاع العربيه وقالها : يلا قولي بيتك فين



نور : ادهم انا هروح لوحدي نزلني



ادهم : طيب .. ايه رايك في المقطوره دي ندخل فيها ..... ولا اقولك احنا نروح المترو اسرع



نور : ههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه عاوز تموتني



ادهم : اةةة مانا هموت معاكي وانتي هتاخدي زمبي هه انطقي



ويسرع سرعة العربيه....




نور : ادهم انت هتموتنا هههههههههههههه انت مجنون



ادهم : اةةةةةةةةةةةةةةة قووووووووووووووووووولي



.................................................. ....................



ووصلم لحد باب القريه..............



نور : شكرا يا باشا انزل انا بقي



ادهم : هااااااااا اقعدي في مقطوره ورانا اهي



نور : ههههههههههههههههه عاوز تموتني وخلاص ما خلاص وصلنا



ادهم : افتح البااااااااااب



الحارس فتح الباب وقعد يشبه عليه



الحارس : اتفضل . انا شوفت حضرتك قبل كده



ادهم طلع من جيبه فلوس وادله وقالو : اكيييد بس كنت بتعمل ايه في المانيا يا خلبوص هههههههههههه حاااااااااسب



وجري ادهم بالعربيه وفجاه وقف ...............



نور ملامحها اتغيرت------------



نور : وقفت ليه



ادهم فتح الباب ونزل من العربيه



ادهم : نــــور نـــور انا ..... انا اعرف المكان ده حتي.. حتي لو مشيتي كده عل طول هتلاقي محل الفول والطعميه ..... مش فاكر اسمه بس فاكرو



اه .. اه ولو مشينا كده الملاهي------------- البحر من هنا عل طوووووووول



ولف لنور : نور انا انا اعرف المكان ده انا بدات افتكر



نور بدات تدمع : انا هطلع البيت اخر الطريق ده



ادهم: انا ازاي فاكر المكان ده ازاي



نور : اهو ده بيتي عن اذنك



ادهم : نور انتي ساكنه فيب الدور التالت صح



نور بصتلو وجريت عل فوقف



ادهم واقف ومستغرب اللي بيحصلو ونور مالها بتجري ليه



وفجاه سمع حد بيخبط عل دهره وبيقولو : ممكن نتكلم...............




طبعا عرفتو ده مين ---------------


.



وفجاه حد خبط عل ضهر ادهم وقالو : ممكن نتكلم شويه



ادهم : هااا اكيد طبعا بس.. انا اعرفك صح



كريم : اكيد طبعا انا خطيب نور وصديقك من زمااااان اوي



ادهم : يااا بجد



كريم : اه بجد... وبما اننا رجاله زي بعض فاحترامك لرجولتي يجبرك انك متخدش نور يوم كامل وكان هيا مخطوبه لحمار وانك لازم تحترمه ولو هيا وافقت انت ترفض



ادهم : انااااا



كريم : انا مش عايز اسف انا عايز احترام ليا من فضلك ... وانا هعتبرك نسيت مخدتش بالك



المهم مش ده اللي انا عايزك فيه



واتمشو بعيد شويه والكلام مازال مستمر........



كريم : بس يا سيدي فانت كنت بتنحب واحده اوووووووي وكانت حياتك فيها فضلت تستناك كتير اوي طول ال7سنين وكانت متوقعه رجوعك لكن ياست



ادهم : طب وهيا فين دلؤتي



كريم : لا طبعا دي الانسانه الوحيده اللي مينفعش اشاورلك عليها واقولك هيا دي انت لازم تحسها وتعرفها انا لاني بعزها اوي مقدرش اجرحها وابقي شايفها بتموت كل ما تشوفك وانت ولا هنا



ادهم : متشكر اوي يا كريم انك بتحاول ترجعلي اللي كنت بدور عليه وبجد انا اسف جدااا انسه نور انا بحترمها وبحترمك كمان



المهم خلص الحوار وكل واحد راح فغي طريقه وكريم طلع فوق................



ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــ



هاله : ايه يا نور كل ده فين



نور : مفيش يا ماما



هاله : ايه اللي مفيش ده كريم قالب الدنيا وانتي تقولي مفيش



نور : هاااا كريم التلفون........... والباب خبط



هاله : روحي افتحي



نور فتحت لقت كريم بيبصلها باصه غريبه اووووووووووي



نور : اناااااا



كريم : مممممممم كنتي فين .. ازيك يا طنط اقعدي يا نور واحكي



نور قعدت ومرتبكه جدااا



كريم : انا اتصلت بيكي مليار مره في الدقيقه لحد ما تلفونك فصل ... كنتي فين بقي




نور : مفيش كنت بزور واحده صاحبتي



كريم مصدوووووم نور بتكدب مشس معقول



كريم : ايــــــــــــــــه صحبتك



نور : اة صحبتي مش مصدق ليه بقي



كريم : انا مش مصدق نفسي...... بس بجد كفايه كفايه انا عملت فيكي ايه عشان تعملي فيا كده



روحيلو انزلي عل رجلو واترجيه يفتكرك ولا اقولك اقتراح احلي انا اروح اقولو دي البنت اللي كنت بتحبها اشفق عليها وارجعلها



تكدبي يا نور ده اخر حاجه اتوقعها من انهارده مش هتوشفي وشي ابدااااااااااا



وخرج كريم وبيجري بسرعه عل السلم ونور بتعيط وراه



نور : كريم كريم اقف اسمعني



نور ملحقتش كريم ودخلت وقعدت تعيط جامد



هاله : حرام عليكي يا نور انتي عمرك ما كدبتي وعمرك ما كنتي قاسيه ليه بتعملي فيه كده


محدش قالك حبيه ولا اتجوزي انتي اللي اخترتي



نور دخلت قوضتها اتصلت كتير بكريم بس تلفونه مقفول كريم حالته وحشه اوي



ونفسيتو تعبانه من اللي نور عملتو وانه مش عارف ليه الدنيا بقت واقفالو بالنـــد كده



-----------------------------------------------------------



صحت نور تاني يوم ( ده عل اساس انها نامت ) ولبست و نزلت راحت لكريم



خبطت عل الباب ترررررررررررررررررررررررررررررررررررن



الجده فتحت : ازيك يا نور يا حببتي



نور : ازيك يا تيتا فين كريم ممكن اكلمو



الجده : كريم .. انتي متعرفيش



نور : لأ في ايه يا تيتا



الجده : سافر الفجر لباباه في القاهره وقال هيجي كمان اسبوعين



نور : ايه سافر... ازاي الكلام ده ده مقليش



الجده : هوا سابلك ظرف وقالي ابقي ادهولك ثواني......



ودخلت تيتا تجيب الجواب ونور حاسه بالذنب وان ربنا عمره ما هيسامحها عل اللي بتعملو في كريم



الجده : اهو يا حببتي اتفضلي



نور خدت الجواب ونزلت تقرا...........



( نورر ... عمري ما كنت اتصور اني هيجيلي يوم وابقي بكلمك وبقولك عل النار اللي جوايا



اتحملي بقي واسمعي\ نور انا ... انا في نار جوايا انا منهار بجد


انا كنت اتمني متكونيش ليا ارحم مليون مره من انك تكوني ليا ومش ليا ... نور انا بموت ...



نور من اللحظه دي انتي حرة نفسك... من اللحظه دي انا اخوكي وانتي حلم عمري اللي عمره ما كان ليا......... خدي بالك من نور واوعي تلوميها عل حاجه



لاني بحبــــــــــها بجد



))))))))))))))))))))))))))))



قفلت نور الجواب وبدات تعيط بنار من جواها وحست انها ظلمتو اووووي وجرحتو اوي



وعدت ايام ونفسية نور سيئه جدا ومش عارفه توصل لكريم



ــــــــــــــــــــــــــــــــ



جه لنور ط


طلب حضور لمقر الشركه للموافقه عل التصميم النهائي وبداية الشغل فيه



نور جهزت نفسها ووصلت.............................




ادهم : ازيك انسه نور



نور : بخير الحمدلله



ادهم : انا زعلان اوي من نفسي ومهما قدمت اعتزاراتي لكريم مش هوفي حقه



نور : كريم : وانت شوفته فين



ادهم : بعد ما طلعتي كان واقف ورايا والله اعتزرتلو بسسس...



نور : ايــــه انت بتقول ايه وجريت نور وعيطت تاني وراحت عل التواليت وهدت نفسها وقررت انها لازم تقرر معدش ينفع اللي هيا بتعلو ده في نفسها وف كريم بالزات



مضت نور عل الاتفاقيه



وجهزت نفسها للسفر لكريم في القاهره...............



--------------------------------



ادهم نفسيتو تعبانه ومش عارف حاجه وحاسس انه تايه وان جرح حد وحاسس ان نور هيا البنت اللي كريم يقصدها ........



رجع ادهم البيت لقي النور قاطع دخل الفيلا مش شايف حاجه



فضل طالع لحد قوضته واخر سلمه...................




ادهم خد السلم كلو وراه بعض لحد اخر سلمه ووقع عل الارض واغمي عليــــــــــه..


التوقيع

****

 
 
رد مع اقتباس
 
 
   
  #18  
قديم 13-09-2012, 04:59 AM
الصورة الرمزية عشتار
:: رومانس مون متفوق ::
______________
View عشتار's Photo Album  عشتار غير متواجد حالياً
 
رواية أدهم ونور / كامله




البارت17

ادهم وقع عل الارض واغمي عليه المشكله ان الشغالين كانو موجودين بره الفيلا وفضل مغمي عليه لحد ما النور جه وبداو يدخلو ...........



اول ما شافو المنظر جريو واتصلو بمحمد ولقو دماغو منزله دم خدوه عل المستشفي



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>



محمد: ابني مالو يا دكتور



الدكتور : لا ابنك كويس وقعه بسيطه والحمدلله مفيش اي حاجه في الاشاعه تخلينا نقلق... هو شويه وهيفوق....



الممرضه : دكتور يا دكتور الحاله بدات تتكلم



دخلو جري عل القوضه لقو ادهم بيقول : نوررررر هاتولي نور اةةةة يا دماغي نووووووور



الدكتور : دي هلوسه طبيعيه محد


ش يكلمو بس وخليكم جمبو................



نور كانت بتجهز نفسها للسفر لكريم وجهزت شطنتها وهتسافر تاني يوم الصبح....



صحت نور تاني يوم عل خبط عل الباب..........



جريت لبست طرحه وفتحت0000000000000



نور : عمو محمد ازي حضرتك



محمد : نور انا متاسف اني صحيت في وقت زي ده



نور : لا خالص يا عمو خير في ايه



محمد : ادهم رجعتلو الزاكره



نور : ايـــــــــــــه انت بتقول ايه . وبادت نور تعيط



الحمدلله ...الحمدلله اننا اطمنا عليه... ماما يا ماما ماما قومي ...قومي



هاله : في ايه يا نور خير



نور : ماما ادهم رجعتلو الزاكره يا ماما ادهم افتكرني يا ماما افتكرني



<<<<<<<<<<<<<<<<<



نور وهاله ومحد راحو عل المستشفي .............



الممرضه : هو نايم دلؤتي



محمد : بعد اذنك يا مدام هاله ممكن نور تدخلو



هاله : طيب مفيش مشكله



دخلت نور وهيا مرتبكه جداااا



................. ادهم كان نايم احساس صعب اوي عل نور حاسه ان ادهم لسه راجع من السفر



وانه اول مره يشوفها وافتكرها من غير فقدان زاكره ولا حاجه.....



نور قعدت جمبو وغصب عنها بدات تعيط .......



ادهم قلق ف نومه ولف لقاها جمبو



ادهم : نور . نور اة دماغي نوور انا .. انا مش مصدق نفسي



نور : ادهم انا اللي مش مصدقه نفسي انا كنت دايما متوقعه ان هيجي يوم وتفتكرني اكيد



ادهم : انا اوحش واحد في الدنيا عشان محستش لحظه بيكي سامحيني يا نور



نور : اقعد واهدجي كده عشان دماغك لسه مربوطه



ادهم : انا من الفرحه مش حاسس بالوجع انا افتكرت كل حاجه يا نور كل حاجه.......



نور وادهم قعدو مع بعض وكل واحد يحكي عل ايامو كانت ازاي من غير التاني



<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<



فــــــــــــ القـــــــــــاهرة


ـــــــــــــــــــــــ


ــــــــــــــــــــــ




كريم : الشغل في تلاعب يا مأمون ( ده مساعد والد كريم )



مأمون : لا يا استاذ كريم الشغل زي الفل



كريم : بقولك الحسابات فيها تلاعب انت هتستهبل ابعتلي مدير الحسابات فورا......



يجيب كل الحسابات اللي في المخزن



مامون : يا استاذ كريم بقولك الحسابات سليمه



كريم : انا هنا صاحب الشركه ولما اقول عاوز اشوف حاجه تجري وتجيبها لاما ايامك هتكون سوده



راح مامون جاب مدير الحسابات وقالو : بقولك ايه كريم سخنان علينا مصيبه سوده لو اكتشفنا



ميرد الحسابات : متخفش انا مظبط الحسابات بطريقه متخرش الميه




+++++++++++++++++++++++++



دخل مدير الحسابات وكريم سهر عل الحسابات للصبح واكتشف ان في فلوس بتتوزرد لبيع وشراه منتج مش معروف



يعني في نسبة فلوس بتتاخد ومش معروف متودره لشراه وبيع ايه



كريم : انا مش فاهم حاجه في حاجه غلط



والد كريم دخل : ازيك يا حبيبي



كريم : بابا كويس انك جيت بابا في حاجه غلط. خليك صريح معايا



والد كريم : في ايه خير يابني



كريم : بابا انت بتاجر في السلاح او الاثار او مخدرات



والد كريم : حرام عليك يابني يتحرمو عليا



كريم : امااااال في اكتر من 40% من الارباح بتروح في متاجرة حاجه



والد كريم : متخفش انا هتصرف مع مامون بطرقتي روح انت روح وانا هتصرف



روح كريم وفضل والد كريم في الشركه..............




والد كريم اتصل بالسكرتاريه : ابعتيلي مامون الكلب حالا



مامون جه بسرعه ومرعوب: ايوه يا فندم تحت امرك



والد كريم : لا مش خير وهباب فوق دماغك ... 40 % من الارباح بتروح فين



مامون : ن ن ن ن ن نعم م م م م مش فاهم



والد كريم : انت هتتهبل ده انا اوديك وراه الشمس انت فاهم.......... بكره يكون عندي ورق افهم فيه الفلوس دي بترو ح فين



رجع والد كريم البيت وكريم كان مخنوق وتعبان في بعده عن نور ومش عارف الدنيا وصلت بيها لفين



والد كريم : ازيك يا كريم يابني



كريم : بخير يا بابا



تلفون والد كريم رنــــــــــــــــــــ



والد كريم : ايوه .... نعم .... 50 مليون جنيه .... كمل وفهمني الباقي



( مامون بلغ والد كريم ال يعني ف 50 مليون جنيه كريم سحبهم من الحساب الشخصي )



والد كريم : كريم انت سحبت 50 مليون جنيه من حساب الشركه ؟؟؟



كريم : ايوه فعلا وكتبت وصلات بده



والد كريم : نعم يا حبيبي وبتلوم مامون انت بتسرق ابوك



كريم : لأ يا بابا لأ انا مش حرامي انا بعمل مشروع بيهم



والد كريم : مشروع ايه ده مش تعرفني عشان احسب الارباح



كريم : ده ملوش ارباح ده خيري



والد كريم ك نعم انت هتستهبل الفلوس تيجي بكره الصبح عل مكتبي



كريم : انا متاسف مش هينفع انا دفعت الفلوس للشركه والموضوع انتهي يا بابا واعتبره من مرتبي او نصيبي في التركه......... سيبك مني وركز مع الراحميه اللي مشغلهم عندك



والد كريم : الحرميه دول اشرف منك



كريم : ايه........ شكرا يا بابا شكرا اووووووي



كريم طلع عل قوضته وحزن اوي عل شك باباه فيه وان مامون ده وراه مصيبه وربنا يستر



نام كريم وصحي الصبح عل تلفون........



كريم : الوووووووو.. ايهخ . ابويا .. ابويا ناااااااااا........ انا جاي حال___________



قام كريم زي المجنون ........ التلفون ده جالو من المستشفي بيقولو تعالي استلم جثة ابوك



كريم مش مصدق نفسو راح جري عشان يشوف ازاي ابوه يموت



----------------------------------



وصل كريم لقي نيابه وصحافه وكلهم جريو عليه وبيقولو : يا تري ايه الدافع اللي خلاك تقتل والدك



كريم : نعم اقتل مين ايه الهبل ده عن اذنكم



جري كريم لقي والده اتخبط بعربيه لحد ما مات والدكتور بيقولو : البقاء لله



كريم : لاااااااا ازاي ازاااااااااي انتو بتضحكو عليا ابويا يموت ليـــــــــــه



الدكتور : السؤال ده ليك ايه اللي خلاك تقتلو



كريم مسك الدكتور جامد : اقتل مين ده ابويا ابويااااااااااااااا



الدكتور : يا استاذ كريم احنا لقينا عربيتك هيا اللي ضربتو وانت مش موجود فيها حتي بصماتك عليها



كريم بدهشه : ايـــــــــــــه انت بتقول ايه بصمات مين



الدكتور : وكيل النيابه في انتظارك.............



ومن الدار للنار اخدو كريم وكريم يصرخ ويقول لاااااااااا مستحيل اقتل ابويا حرام عليكم



حرام عليكم ابوياااااااااااااااا... ابوياااااااااااااااااااااا



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>




في المستشفي ـــــــــــــــــــ



نور قعده وادهم ووالد ادهم ...................



هاله : نور نور تعالي بسرعه عاوزاكي



نور خرجت لمامتها : في ايه يا ماما



هاله : شوفتي اللي في الجرايد



مسكت نور الجرنال وقرت : حجز ابن رجل الاعمال المشهور بتهمة قتله عمداااااااا



نور صرخت وقالتها : ايه لاا ده مستحيل ... مستحيل يا ماما كريم يقتل



وجريت نور وركبت اول اتوبيس للقاهره........



وصلت نور الحبس..........



نور : من فضلك من فضلك عاوزه اقابل كريم ارجوك



الظابط : انتي مين



نور : انا ..... انا خطيبته ارجوك لازم اشوفو



الظابط امر باحضار كريم............



كريم : دخل وعنيه ماليانه دموع


نور : كريم انت مقتلتوش انا عارفه كريم قول حاجه



كريم : صدقيني اهم حاجه عندي انك مصدقه اني مقتلتوش



نور بتعيط : يا حضرت الظابط ارجوك ارجوك كريم عمره ما يقتل .. خرجو وانا هجبلكم القاتل



مستحيل



الظابط : انتي جايه زياره مش جايه تعرفينا اللي ينفع واللي مينفعش



نور : انتو اخدينو عل فين اخدينو عل فين...... كرييييييييييييييم كريييييييييييييييييييم



كريم : نوررررررررررر خدي بالك من نفسك يا نور نوووووووووور



--------------------------------------



نور انهارت وراحت لاكبر محامي اتفقت معاه عل القضيه



نور : ارجوك يا استاذ مسعد طمني موقف كريم ايه



المحامي: الادله كلها ضده



نور : يعني ايه... هيتحبس



المحامي : لاا طبعا



نور : امال



المحامي : هيتعدم ... ده قتل ما سابق الاصرار والتعمد



نور : لاااااااااا انت بتقول ايه انت كداب انت كداب كريم مستحيل يموت



ده ظلم ظلم ظلم وجريت نور مش عارفه تعمل ايه



...........................................



تلفون نور رررررررررررررررررررررررررررررن



نور : الووووووو ايوه يا ماما كريم هيعدمو يا ماما كريم مظلوم مظلوم يا ماما



هاله : انتي فين دلؤتي



نور : انا مش همشي من هنا مش هسيب كريم يا ماما مش هسيبو اكيد محتاجني



هاله : طيب خدي ادهم معاكي



نور : ماما لالأ



ادهم : مش عاوزه تكلميني



نور : ادهم انا مش هقدر اسيب كريم... هو محتجاني جمبو دلؤتي



ادهم : انا عارف .. انا هجيلك دلؤتي



نور : لأ انت الدكتور قال متخرجش قبل اسبوع .. انا هبقي اطمنكم..........




>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>



وجه يوم المحاكمه........



القضيه رقم 547 للمتهم كريم المصر بقتل الاستاذ عادل المصري عمداااااااااااا



خرج المحامي واتكلم والنيابه تكدبو ونور تعيط بحرقه ونار وكريم مصدوم



هيئة المحكمه : الحكم بعد الجلسه......



نور : كرييييييييم ... كريم انا مش عارفه اعمل ايه قولي ازاي اساعدك



كريم : نور انا مكنتش اتمني في حياتي حاجه قد اني اشوفك خايفه عليا



نور : كريييييييم انت مينفعش تموت مينفعش يا كريم




محكــــــــــــــــــــــــــــــــــمه



هيئه المحكمه : حكمت المحكمه في القضيه رقم547 عن المتهم كريم عادل المصري



وبعد فحص الادله تماماااا بتحويل الاوراق الي مفتي الديار المصريه .......... محكمه




نور صرختها كانت في ارجاء المحكمه : لاااااااااااااااااااااااااااااا لااااااااااااااااااااا ده ظلم ظلم



مستحيل لااااااااااااااا كريييييييييييم كريييييييييييييم سبووو كريم مستحيل يموت كرييييييييييم



والعساكر خدو كريم....... وكريم دموعه كانت بسيطه عل وشه كل حزنه انه هيف

التوقيع

****

 
 
رد مع اقتباس
 
 
   
  #19  
قديم 13-09-2012, 05:00 AM
الصورة الرمزية عشتار
:: رومانس مون متفوق ::
______________
View عشتار's Photo Album  عشتار غير متواجد حالياً
 
رواية أدهم ونور / كامله




البارت 18 والاخير

والعساكر خدو كريم....... وكريم دموعه كانت بسيطه عل وشه كل حزنه انه هيفارق نور ومش هيشوفها تاني



كريم طلب اخر طلب انه يشوف نور.........



نور : كريييييييم قولي مين اللي قتلو كريم مينفعش تموت انا ... انا هعمل نقد وهتخرج يا كريم



كريم : ياااااااا يا نور جه اليوم ده بفارغ الصبر ... نور ده توكيل مني ليكي بشركات بابا كلها



نور انا مبسوط انك اخر حاجه هشوفها



نور منهاره في العيط ( زي دلؤتي كده )



نور : كريم انت بتقول ايه بتقول ايــــــــه خرجو من هنااااااااااااااا خرجو انتو ظلمه ظلمه



خدو نور وخرجوها بره وهيا بتصرخ




وتم الحكم بالاعدام عل كريم...............




مش هقدر اوصفلكم حالة نور




هتوحشنا يا كريم ..........................



ور نفسيتها وحشه اوي مش قادره تتصور ان كريم مات ... كريم اللي وقف جمبها كتير وهيا مقدمتلوش اي حاجه



نور فتحت الظرف لقت توكيل بكل شركات كريم وجواب مكتوب فيه



((( نور انتي بتقري الجواب ده وانا دلؤتي بين ايدين الرحمن ........... عارفه يا نور انا كان نفسي في الاحساس ده من زمان



انا كنت متخيل اني بالنسبالك حاجه وخلاص ... بس بجد دلؤتي عرفت ان كريم حاجه كبيره عند نور 000 ياااااا نور دموعها الغاليه دي تنزل عل كريم .....



نور وحيات معزتك لكريم عشان ارتاح في تربتي ما تعيطي... هيا دي الدنيا وانا بيني وبينك كنت هموت فعلا يوم لما اشوفك اتجوزتي غيري هههههههه غيرة رجالة بقي



نور خدي بالك منك اووووي واوعي تزعلي نفسك نور يا اغلي حاجه في حياتي


..........



انا بحبك اوووووووي ))))



ملحوظه الكلمات دي ليكي يا نور :::::::::::



ملناش مكان هنا وحبيبى


ياقلبى غايب عن عنينا


ده كل حاجه سابها حبيبى


بتحكى على اللى كان وتنادى لينا


كان الامان ليا وحياتى


وفى كل دقه حاسه بيه


دلوقتى ايه بعده فى حياتى


وبعده مين ياقلبى نحس بيه


وحنين لهواه بيقتل


والشوق حمله بيتقل


ودموع عماله تسأل عن حلم عاش بين قلبنا


يارب انت اللى تعلم ازاى بعده بيألم


وخلاص مش قادرة اكمل واصبر على طول بعدنا



00000000000000000000000000000000000000000000000000 00



وحنين لهواه بيقتل


والشوق حمله بيتقل


ودموع عماله تسأل عن حلم عاش بين قلبنا


يارب انت اللى تعلم ازاى بعده بيألم


وخلاص مش قادرة اكمل واصبر على طول بعدنا



00000000000000000000000000000000000000000000000000 0000



سلامي ليكي يا احلي نور



----------------------------------------



نور قفلت الجواب ودموعها زي المطر مش مصدقه ان كريم راح ..........



تلفون نور رنــــ



نور : الوووووووو ادهم وحشتني اوي ادهم انا محتجاك



ادهم : نور انا وصلت القاهره انتي فين



======================================



نور : ادهم انا زعلانه اوي كريم ده كان حاجه كبيره في حياتي



ادهم : نور حببتي انا تعبان اكتر منك ده صديق عمري انا مش هسكت الا لما اعرف ازاي يتظلم ومين وراه ده كلو



نور :وهيفيد بايه يا ادهم كريم مات خلاص مات



ادهم : نور حببتي اهدي ممكن .... اةةةةةة .... اةةةةة دماغي صداع مميت اةةةةةةةةةة



نور : ادهــــــــــــــــــــم


..............................................



ادهم دخل المستشفي اغمي عليه ...........



الدكتور : انا شاكك في حاجه بس مش هتاكد الا لما اشوف الاشاعه وخير ان شاء الله



محمد : شاكك... شاكك في ايه يا دكتور ارجوك طمني



الدكتور : مقدرش اقولك حاجه بكره النتيجه هتظهر



سهرو كلهم جمب كريم وتاني يـــــــــــــــــوم



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>



الدكتور : استاذ محمد .. خمسه من فضلك




محمد : ايوه حاضر




ادهم : نور انا حاسس اني تعبان اوي



نور : ادهم متقولش كده انت هتبقي كويس صح



ادهم : نور انا عاةو ارجع اسكندريه ........



نور : حاضر اول ما هتقوم بالسلامه هاخدك ونروح هناك



.....................



محمد : ايه سرطان لا مستحيل مستحيل حرااااااااااام ابني يروح مني حرااااااااااااام



الدكتور : اهدي يا استاذ محمد



صوت محمد كان عالي خرجت نور وهاله .......



نور : في ايه يا عمو



محمد : ادهم هيموت يا نور هيموت اةةةةة يانا يارب رحمتك ياااارب رحمتك



نور اتصدمت وهاله بدات تعيط نور وقعت في الارض وقعدت تعيط وتعيط



دخلو لادهم لقو بينزف جامد اوي



محمد : ابني يا دكتور ابني الحقونا يا ناااااااااس



الدكتور نقلو ادهم عل العمليا عشان يوقفو النزيف وبعد ساعات وساعات خرج الدكتور



الدكتور : حالة ادهم سيئه جدا والامر بقي صعب الشفاء



نور : يعني ايه انت بتقول ايــــه ( وبتصرخ جامد )



هاله : لا اله الا الله لا اله الا الله اهدي يا نور



محمد :انا هخدو معايا



وخرج ادهم وحالتو كل مدي في تدهور رجعو عل اسكندريه



-----------------------------



ادهم : بابا بابااااااااااااااا



محمد : ادهم حبيبي سامعك انت كويس



ادهم : بابا انا عاوز اتجوز نور في اقرب وقت



محمد : ايه تفتكر هتوافق هيا



ادهم : انت موافق اهم حاجه سيب نور ليا




وعرضو عل نور ..... نور وافقت وبدون تردد



وبداو في التجهيزات وكل مدي حالة ادهم بتسوء يوم عن التاني



وبعد مرور شهر ........



اليوم الاحتفال بعرس الاتنين



-------------------------------------------



ادهم : انتي جميله اوي يا نور



نور : وانت اجمل حاجه في حياتي



دخل ادهم ونور القاعه واحتفلو بالفرح والعقد تم والزغاريط ملت المكان لكن للاسف ادهم كان بيتقطع ومش بينطق لحد بوجعه



خرج ادهم ونور من القاعه ورمت نور البوكيه وركبو العربيه




ادهم : نور ممكن تسوقي



نور : ادهم انت تعبان



ادهم : لا مش مركز ... ايه مكسوفه تسوقي بفستان الفرح هههههه



نور : هههههههه لا ولا مكسوفه ولا حاجه يلا نبدل الاماكن



قعد ادهم مكان نور وقالها : نور انا عاوز نروح عل البحر



نور : ادهم انت بتقلقني ليه مالك



ادهم : نور انا تعبان وعايز ارتاااااااح خلينا نروح البحر



......................



وصل ادهم ونور ونور مسكت ايدو وادهم بدات عنيه تزغلل وشفايفه تبيض



قعدو في الارض .....



ادهم : نور ممكن تخديني في حضنك ......



نور : ادهم مالك فيك ايه ( وبدات تعيط )



ادهم : شششششش بسسس يلا بقي غنيلي اغنية ماجده الرومي بصوتك




وبدات نور تغني مع دموعها .........



ليلي عيشني حبك



ليلي سمعني قلبك



ليلي انساني ع ايديك



وشمس تشرق من عنيك



عندي بتساوي ه الكون



يا كل الكون



حبيبــــــــــــــــــــــــــــي



شو معني ها الحياه



حلم ومارء ساعات



الباقي من عمري اهديك



وعمري لحظه بتناديك



امبارح و وين اليوم



لاخر يوم



حبيــــــــــي



وفجاه نور كانت ماسكه ايد ادهم ادهم راسو وقعت من عل كتاف نور وايدو وقعت



نور بدات تعيط وبتكمل في الاغنيه.... ودموعها ماليه وشها




انا اللي منك وانت مني



لا لا ما تبعد عني



انت اناااااااا



روحي اناااااااااااااااا



انت اللي فاهمني



انت اللي عارف اني



الك وحدك بغني



شووو مشتاقه حبيبي



قول كلمة يااااااااااااا حبيبي



واحكي للدنيااا ياااااااااا حبي



انك الي والك قلبي



الك من قبل ما كان



ومن بعد الزمان



ه القلب العشقان



شوبيقلك كمااااااااان








































((((( رحلت يا من كنت حلمي .... رحلت وانت مازلت حلمي ... رحلت وبكت العيون في بعدك ... رحلت وجغت دموعي منك ... اليوم سافرت الي من كانو يواسوني ببعدك ...



فمن ليا الان يوسيني .... من ليا الان يسمعني ... من ليا الان ليخفف عني



رحلت وتركتني وحيده ... مع الام والاوجاع ... انتظرني 000 قريبا ساكون معك



انتظرني : انــــت اكثر من حلمي


التوقيع

****

 
 
رد مع اقتباس
 
 
   
  #20  
قديم 13-09-2012, 05:01 AM
الصورة الرمزية عشتار
:: رومانس مون متفوق ::
______________
View عشتار's Photo Album  عشتار غير متواجد حالياً
 
رواية أدهم ونور / كامله




التوقيع

****

 
 
رد مع اقتباس
 
 
   
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML متاحة








الساعة الآن 02:46 AM.


Powered by vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd
Translation by Support-ar
منتديات بال مون - منتديات رومانس مون
  PalMoon.net