منتديات بال مون  

العودة   منتديات بال مون > منتدى الفن والأدب > منتدى روايات عبير وأحلام > الروايات العربية

الروايات العربية قسم مختص بعرض أشهر الروايات العربية

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 05-04-2016, 02:45 AM   رقم المشاركة : 245
:: عضو مميز ::

 
الصورة الرمزية أميرة الشوق






أميرة الشوق غير متواجد حالياً

أميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond repute


ذات الوجه الدميم


في محل هناك وقلتلهم عايز زيه
بالظبط بس بمقاسات معينه .. اتفقت
معاهم اني ابعت لهم المقاسات
عشان يعملوا نفس الشكل بمقاساتك
بالظبط .. بس وبعتوه النهارده
الصبح .. ايه رأيك ؟
احتضنته غاده من فرط سعادتها
وقالت : بس انت كده مش هتشوفه
عليا طول الفرح
قبلها ف ثغرها وقال هامسا : بس
هشوفه عليكي لما الفرح يخلص
وابقى معاكي لوحدنا
ثم غمز بعينيه .. ضحكت بدلع
وقالت : ب?ش فرح بقى
ضحك وقال : ب?ش .. ي? ادخلي
البسيه ونتجوز دلوقتي
جاء يوم الفرح اخير .. فرح بطلتنا
العزيزه غاده وبطلنا العزيز
شريف ..
كان فرح في منتهى الروعه .. قضت
جيهان الوقت كله ترقص مع
صديقاتها .. ساره وجيهان ولمياء ..
استمتعت كثيرا .. علمت ان الفرح
المنفصل افضل للعروس خاصة من
الفرح المختلط .. انتهى الفرح وعاد
كل واحد الى بيته .. بينما انفرد
شريف بغاده اخيرا في بيتهم
شريف : مش كنا رحنا فندق و?
سافرنا على طول في اي حته؟
غاده : ? كده احسن بصراحه ..
مكنتش احب اقضي اول ليله في
مكان تاني غير بيتنا
شريف : انا مقدر اوي حركة الجدعنه
اللي عملتيها دي ..
غاده : حركة ايه ؟
شريف : عشان انتي اللي قلتي انك
تيجي تعيشي معانا هنا مع ماما
يعني .. عشان ماتبقاش لوحده
غاده : لو كل الحموات زي مامتك
كان زمان كل الناس اتجوزوا مع
اهاليهم
شريف : ده عشان انتي طيبه بس
غاده : اصله كمان ماينفعش .. ده
انت ابنها الوحيد ..
شريف : وهي كمان قالت هتسافر
اسبوعين عند خالتو عشان نبقى
براحتنا
غاده بارتباك : اه .. ربنا يخليها
شريف وهو يقترب منها : واخده
بالك انتي من براحتنا دي؟
غاده : ? مش واخده بالي من
حاجه ..
شريف : طيب تعالي اخليكي تاخدي
بالك كويس
حملها فجأه دون مقدمات وهي تصرخ
بسعاده : شريييف بتعمل ايه
شريف : بعمل زي كل عريس
وعروسه .. انا عايز العب عريس
وعروسه عندك مانع ؟








رد مع اقتباس
قديم 05-04-2016, 02:46 AM   رقم المشاركة : 246
:: عضو مميز ::

 
الصورة الرمزية أميرة الشوق






أميرة الشوق غير متواجد حالياً

أميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond repute


ذات الوجه الدميم


نصلي ركعتين ا?ول
شريف : ماشي .. انا وراكي الليله
دي مش هعتقك
انتهوا من ص?تهم .. نظر لها وقال :
مين حبيب قلبي اللي هيلعب معايا؟
اقتربت منه وقبلته بحب وقالت :
انا .. انا وبس
أثرت فيه كلمتها .. حملها مره
اخرى ... ولف بها الحجره الى ان
وصل عند السرير .. وضعها برفق
ونظر الى عينيها بحب جارف ..
وقال : بحبك اوي .. بحبك
طوقت رقبته بذراعيها وقالت : وانا
بعشقك ياشريف .. بعشقك ..
********

انتهـــــــــــــــــــــــــت
...............








رد مع اقتباس
قديم 05-04-2016, 02:46 AM   رقم المشاركة : 247
:: عضو مميز ::

 
الصورة الرمزية أميرة الشوق






أميرة الشوق غير متواجد حالياً

أميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond reputeأميرة الشوق has a reputation beyond repute


ذات الوجه الدميم









رد مع اقتباس
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة









الساعة الآن 11:21 PM.


Powered by vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd
Translation by Support-ar
منتديات بال مون - منتديات رومانس مون